آلفارومئو اگرچه به تازگی یک عضو دیگر را در قالب شاسی‌بلند توناله (Tonale) به خط تولید خود اضافه کرده است، اما در حال حاضر در مورد اضافه شدن خودروهایی دیگر در آینده به خط تولید خود صحبت می‌کند.

آلفارومئو توناله

به گزارش همشهری آنلاین، ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل آلفارومئو در مصاحبه با اتوویک هلند تایید کرد که مدل‌های بزرگ‌تری در راهند که رقیب ب‌ام‌وهای X۵، X۶ و سری ۷ خواهند بود.

این بدان معناست که مدل‌های آینده بالاتر از استلویو و جولیا در خط تولید فعلی آلفارومئو قرار خواهند گرفت. شایان ذکر است، این اولین بار نیست که ایمپاراتو در مورد یک SUV اضافی در خط تولید صحبت می‌کند. با این حال، این اولین اشاره به مدل‌های بزرگ‌تر محسوب می‌شود.

ایمپاراتو در مصاحبه‌ای در سال گذشته اشاره کرد که یک SUV کوچک‌تر، پایین‌تر از توناله به عنوان بخشی از پنج مدل جدید که تا سال ۲۰۲۶ اضافه می‌شود، وارد خواهد شد. این کراس اوور ساب کامپکت قرار است در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود.

تصمیم برای ارائه مدل‌های بزرگ‌تر تعجب آور نیست. در مصاحبه با اتوویک، ایمپاراتو به چیزی در مورد رفتن به سودآورترین بخش در جهان اشاره و گفت که مدل‌های بزرگ‌تر جدید برای بخش پربازده طراحی شده‌اند. او همچنین افزود که چین در چشم‌انداز آنها قرار دارد، که با توجه به تقاضای سیری‌ناپذیر برای وسایل نقلیه بزرگ در بازارهای نوظهور این کشور، چندان هم جای تعجب وجود ندارد.

ایمپاراتو هیچ اطلاعات مشخصی در مورد مدل‌های بزرگ‌تر آلفارومئو در آینده ارائه نکرد، اما او به جزئیات مهمی اشاره کرده است، از جمله جدول زمانی. او در همین مصاحبه گفت که می‌توان انتظار داشت مدل‌های مذکور تا سال ۲۰۲۷ وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید:

اینکه آلفارومئوهای بزرگ‌تر معمولی باشند یا الکتریکی، هنوز یک راز است. اما با توجه به برنامه شرکت استلانتیس برای اینکه ۱۰۰ درصد فروش آن در اروپا تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی باشد، می‌توان انتظار داشت که این آلفارومئوها نیز الکتریکی باشند.

کد خبر 666632

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha