مشکلات حدود۳۰ نقطه حادثه‌خیز منطقه ۲ با حضور نیروهای راهور و شهرداری بررسی و راهکارها برای کاهش حوادث جرحی بررسی شد.

بازدید بزرگراهی

همشهری آنلاین- مریم باقرپور:در بازدید میدانی مسئولان ترافیک شهرداری منطقه و رئیس پلیس راهور منطقه ۲ و بزرگراه ها، حدود ۳۰ نقطه از محدوده های حادثه‌خیز که توسط پلیس شناسایی شده بود، انتخاب و راهکارهای اجرایی برای آنها پیشنهاد شد. سرهنگ‌«بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ در این‌باره گفت: «پس از ارزیابی آمار تصادف های سال گذشته و مشخص شدن مکان های این حوادث، ایمن سازی محل‌ها با مشارکت شهرداری در دستور کار قرار گرفت. چون در برخی از مسیرها علاوه بر حادثه خسارتی شاهد حوادث جرحی و حتی فوتی هم بودیم.»

وی با اشاره به اینکه دلیل برخی از حوادث جرحی و فوتی علاوه بر بی احتیاطی و بی دقتی راننده ها، نامناسب بودن مسیر بوده است گفت: «در مسیری مانند بزرگراه یادگار امام(ره) به ورودی بزرگراه شهید همت، به دلیل سرعت بالا شاهد واژگونی خودروها بودیم که در بازدید پیش بینی شد از خطوط ارتعاشی عرضی استفاده شود. یا در بزرگراه شهید چمران محدوده کوی نصر و آتی ساز خودروها بارها با ایستگاه های بی آرتی برخورد کرده و شاهد حادثه بودیم که پیشنهادهایی مانند جابجایی ایستگاه یاایمن سازی آن مطرح شد.»

رئیس پلیس راهور منطقه ۲ درباره زمان رفع محدوده های حادثه‌ساز منطقه هم گفت: «پیشنهاد ها به شهرداری منطقه داده و باید توسط مشاوران و کارشناسان ترافیک بررسی شود. پس از تامین اعتبار توسط شهرداری در ماه های آینده اجرایی خواهد شد.»

شناسایی ۲۷ نقطه حادثه خیز با مشارکت پلیس | کاهش حوادث جرحی بزرگراه‌ها با راهکارهای جدید

در این بازدید ۲۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شده بود که بر اساس آمار بیشترین حوادث به ترتیب در بزرگراه های یادگار امام(ره)، شهیدچمران و شیخ فضل الله نوری و بیشترین دلیل حوادث هم سرعت بالای خودروها در وروردی معابر و نداشتن کنترل خودرو توسط راننده بوده است که پیشنهاد شد مشکلات رفع شود.

شناسایی ۲۷ نقطه حادثه خیز با مشارکت پلیس | کاهش حوادث جرحی بزرگراه‌ها با راهکارهای جدید

کد خبر 668029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha