سرمربی تیم فوتبال استقلال با اتهام به یکی از داوران قدیمی گفت: داوری که در زمان بازی کردن خود من «شیتیل» گرفته بود و محروم شد حالا به ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون کارشناسی می کند!

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه بین تیم های استقلال و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این بازی با تساوی بدون گل در پایان ۹۰ دقیقه و وقت های اضافه همراه شد و در نهایت نساجی در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ حریف خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

فرهاد مجیدی در مورد این بازی گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم پیروز باشیم. مسئولیت این شکست با من است. بازیکنانم تمام تلاششان را کردند و در ۱۲۰ دقیقه حاکم زمین بودیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم.

فقط از کمیته داوران یک درخواست داریم. ما در هفته گذشته برنامه ریزی کردیم برای بازی ۱۰ نفره، ۹ نفره و ۸ نفره اما فکرش را نمی کردیم که گل صحیح ما را قبول نکنند.

مجیدی با انتقاد از یک کارشناس داوری گفت: او در زمان داوری شیتیل را گرفته بود و محروم هم شده بود اما الان به تلویزیون می آید. با چه رویی به تلویزیون می آید. اگر این گل آرمان رمضانی خطا باشد من دیگر مربیگری نمی کنم. بهانه نمی آورم اما وقتی در کنفرانس هفته گذشته حرف هایی را زدم دیدید که درست گفتم. الان شروع کردند که استقلال را متوقف کنند. ما شانس نداشتیم و اگر داشتیم در همان ۹۰ دقیقه به پیروزی می رسیدیم. مربی لیگ برتری دنبال این است که کمک داورهای استقلال را بچیند. حرف هم بزنیم می گویند مجیدی بهانه می آورد.

کد خبر 669250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • فروید سرخ IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    5 5
    فرناز جان برو صحنه گل مردود رو یکبار دیگه به دقت نگاه کن. قبل از اینکه توپ رو سر رمضانی بیاد بازیکن نساجی رو هل میده که این بازیکن با دروازه بانشون برخورد می کنه.همتون هوچیگرین. توپ خورده به تیر اومده کنار خط همتون پریدین وسط گفتین گل شده.شاید انتظار داشتین این رو هم گل قبول کنه .لطفا دست از این هوچیگری تون بردارین و سالم بازی کنید
  • ناشناس IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    6 4
    خیلی بد بختی بخدا حالم به هم میخوره دیگه ازت همه گفتن خطا بوده .....توپ به تیرک دروازه خورد برگشت تا وسط زمین اومدید گفتید گل شده ...بابا عجب پرروئی هستی بخدا ..بچه پرو لیاقتته
  • ح م IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    3 1
    آقای مجیدی خداوکیلی من یکی این قدرحرص وجوش این ترکیب ناترکیب شما راخوردم فکرکنم موهام همه ریخت عزیزمن این چه کاری بودتوراخدایک مربی مبتدی هم این کار آنمی کندحیف این همه هوادار.دلیل استفاده نکردن ازمطهری وسیدحسین حسینی چه بود ماشاالله به پدیده ی جوانتان اونم بایددوردروازه راخلوت کنندتایه گل بزند.خدایی آقای مجیدی دمارازروزگارماهواداران استقلال درآوردی .به قهرمانی درلیگ برترهم بااین سبک بازی دل نبندازهمین حالابه عنوان یک استقلالی به تیم پرسپولیس بابت ششمین قهرمانی قریب الوقوع تبریک میگوییم
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    5 2
    حالا ببینیم با ادبیاتی که فرهاد مجیدی بکار برده چه مجازاتی برایش در نظر میگیرند ،اگه عادلانه حکم کنید باید مثل گل‌محمدی حکم بگیره .
  • آس اس IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 1
    رمضانی هیچ برخوردی با دروازبان نداشت...گلی جون به خاطر درگیری محروم شد که زدن داور بازی حداقل شش ماه محرومیت داره گلی چهار بازی محروم شده....پنالتی استقلال رو نگرفتن..گل درستش رو قبول نکردم هرکس باشه به این داور شک می‌کنه واون کارشناس که پرونده اش معلومه ....