هدست اصل واقعیت مجازی پلی استیشن سونی (PlayStation VR) در اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه شد و اکنون یک وسیله بسیار قدیمی محسوب می‌شود.

هدست سونی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، در ژانویه امسال، این شرکت سرانجام برنامه‌های خود را برای انتشار نسخه ۲ اعلام و یک ماه بعد طراحی آن را فاش کرد. با این حال، سونی هرگز به تاریخ عرضه خاصی متعهد نشده است، اما فرض بر این بود که این هدست، امسال عرضه خواهد شد.

البته این موضوع ممکن است اشتباه باشد. راس یانگ، از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر گزارش می‌دهد که هدست واقعیت مجازی۲ پلی‌استیشن (PlayStation VR2) سال آینده عرضه می‌شود.

مشخص نیست چه چیزی باعث این تاخیر شده است؛ اگر البته این یک تاخیر باشد؛ چراکه ممکن است سال ۲۰۲۳ هدف اصلی بوده باشد. با این حال، از دست دادن فصل تعطیلات می‌تواند بر فروش تاثیر بگذارد.

PSVR2 برای کار با پلی‌استیشن ۵ طراحی شده است و از طریق یک کابل USB-C با آن ارتباط برقرار می‌کند. این کابل تصاویر 4K HDR را با فرکانس ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز حمل می‌کند. سخت‌افزار هدست با میدان دید گسترده‌تر ۱۱۰ درجه (۱۰۰ درجه FoV در نسخه اصلی) و تصویر بسیار واضح‌تر به لطف دو نمایشگر OLED با وضوح ۲۰۰۰ در ۲۰۴۰ پیکسل (در مقابل یک پنل ۱۹۲۰ در  ۱۰۸۰ پیکسل) ارتقا یافته است. دو دوربین IR برای ردیابی چشم، گزینه‌ای را برای رندر ارائه می‌دهد.

کد خبر 669662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha