مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در رابطه با خرابی برخی آسانسورهای مترو گفت: در اولین اقدام چک لیستی از نیازهای قطعات یدکی پرمصرف را تهیه کردیم و با اعتبارات مناسب در روزهای آینده حتما این انبارهای قطعات یدکی شارژ می‌شود.

مترو تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این روزها مترو تهران پس از دو سال باز هم شاهد رفت و آمد همه اقشار جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین کارمندان و کارگران هستیم، گرچه ایستگاه‌ها مترو در ساعات صبح و عصرگاهی مملو از جمعیت است اما در برخی ایستگاه‌ها دیده می‌شود که مسافران بدلیل خرابی برخی آسانسورها مجبور هستند از راه پله‌های ثابت برای رفت و آمد استفاده کنند.

عمده مشکلات خاموشی برخی آسانسورهای مترو خالی بودن انبارهای قطعات یدکی پر مصرف است که مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه این موضوع را تایید کرد.

مهدی شایسته اصل در این باره می‌گوید: امسال شورای شهر و مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به موضوع حمل و نقل عمومی داشتند و در بودجه امسال به خوبی به این موضوع توجه شده است. در اولین اقدام چک لیستی از نیازهای قطعات یدکی پرمصرف را تهیه کردیم و با اعتبارات مناسب در روزهای آینده حتما این انبارهای قطعات یدکی شارژ می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار داشت: حدود ۱۰۰ پله برقی در ایستگاه‌های مترو وجود دارد که نیاز به نوسازی دارد. با همکاری معاونت علمی رییس جمهوری و وزارت دفاع در تلاش هستیم بیشتر قطعات پرمصرف این ناوگان را داخلی سازی کنیم.

شایسته اصل، اورهال کردن این ناوگان را یکی از اقدامات مهم اعلام کرد و گفت: انجام این اقدام مهم نیازمند توجه دولت و مجلس است، در دولت و مدیریت شهری گذشته اورهال کردن ناوگان مترو تهران مورد توجه نبود و آینده‌نگری مدیران گذشته در این موضوع ضعیف بود.

کد خبر 670662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha