مدیر روابط عمومی شرکت شهر سالم ضمن تشکر از توجه ویژه نورمحمدی مدیرعامل این شرکت به مقوله روابط عمومی و ارتباطات، پیچیدگی‌های فعالیت این واحد در سازمان‌های درمانی را دوچندان دانست.

روابط عمومی شهر سالم

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، علی قاسمی‌جهان با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: حرفه روابط عمومی در همه جهان یکی از مشاغل پرفشار محسوب می‌شود؛ به طور مثال، شبکه شغلی آنلاین آمریکا، روابط عمومی‌ها را در کنار مشاغلی چون نظامی، آتش‌نشانی، خلبانی، پلیس و خبرنگاری جزو 10 شغل سخت و پراسترس قرار داده که این خود نشان از دشواری این حرفه دارد.

رئیس روابط عمومی شرکت شهر سالم کار کردن در انظار عمومی، قابل رصد بودن فعالیت‌ها در طول شبانه‌روز، ارتباط مستقیم با ذی‌نفعان و فکر کردن و تصمیم گرفتن در شرایط فشار را ازجمله علت‌های انتخاب روابط عمومی به‌عنوان یک شغل استرس‌زا دانست و افزود: برگزاری جلسات و مراسم در تقویم پرمناسبت ایران، کار رسانه‌ای که طی آن باید محتوا و نکات فنی بسیاری را رعایت کرد، همچنین به‌کارگیری مدیریت زمان و نداشتن حد و مرزی برای وظایف این واحد نیازمند تمرکز و ریسک‌پذیری بالاست که ویژگی‌های خاص شخصیتی و حرفه‌ای لازم دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به واحد روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: حفظ تصویر مثبت از سازمان و بحث مخاطب‌شناسی و شیوه درست رفتار و تعامل با آنان، کارهای ساده‌ای نیستند و نیاز به بودجه، تجهیزات و همکاری همه بخش‌های درون‌سازمانی دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت شهر سالم با اشاره به اینکه فعالیت روابط عمومی در نهادهای بهداشتی و درمانی بسیار حساس‌تر و پیچیده‌تر است، ادامه داد: در عصر پاندمی کرونا که با حجم گسترده‌ای از اطلاعات غلط و شبه علم مواجه بودیم، تطبیق محتوای رسانه‌ای و آموزشی با پروتکل‌های بهداشتی و منابع تایید شده کار را برای ما بسیار مشکل ساخته بود و خدا را شاکرم که توانستیم بدون مشکل از این برهه عبور کنیم.

وی ادامه داد: در این دوره برای واحد روابط عمومی شرکت شهر سالم انتشار درست و کامل فعالیت‌های شبانه‌روزی پرسنل شرکت و ایثارگری‌ها و زحمات کادر درمان، -از مدیرعامل محترم تا پزشکان و پرستاران درمانگاه‌ها- در اولویت قرار داشت.

قاسمی‌جهان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم به مقوله روابط عمومی گفت: امیدوارم توانسته باشیم که گوشه‌ای از ظرفیت بالا و تلاشگری‌های همکاران عزیز و شریف را در دوره پاندمی کرونا به نمایش گذاشته باشیم.

کد خبر 677948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha