هرچند به‌نظر می‌رسد هدست واقعیت ترکیبی اپل امشب در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان این شرکت رونمایی نخواهد شد، اما گمانه‌زنی درباره ویژگی‌های این محصول آینده در کانون توجه تحلیل‌گران فناوری قرار دارد.

هدست اپل

هدست واقعیت ترکیبی (واقعیت افزوده / واقعیت مجازی) اپل از جدی‌ترین محصولات این شرکت در یک‌سال آینده خواهد بود و به‌نوعی ورود این غول فناوری به‌دنیای متاورس محسوب می‌شود.

به‌گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از رویترز، یکی از تحلیل‌گران فناوری گفته این هدست احتمالاً از دوربین‌هایی برای انتقال نمایی از جهان خارج به یک صفحه نمایش با وضوح بالا استفاده می‌کند و می‌تواند اشیاء دیجیتال را روی محیط فیزیکی قرار دهد. از نگاه او این دستگاه ممکن است سال آینده میلادی به بازار بیاید و رقیبی برای هدست واقعیت ترکیبی شرکت متا (فیس‌بوک سابق) خواهد بود.

 در روزهای گذشته نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت اپل قصد دارد از همکاری کارگردانان مطرح هالیوودی برای تولید محتوای مناسب هدست ترکیبی جدید بهره بگیرد.

از ماه‌ها پیش علاقه‌مندان شرکت اپل و حوزه واقعیت ترکیبی منتظر ارائه این محصول در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان (WWDC) بودند، با این‌حال هرچه به زمان این رویداد نزدیک شدیم اخبار جدی‌تری از تعویق رونمایی این هدست منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 681504

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha