حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی گفت: آنچه در سخنان رهبر معظم انقلاب بیش از هر چیز اعجاب‌برانگیز است و سبب مضاعف شدن احترام ما نسبت به رهبر معظم انقلاب می‌شود، خودساختگی و شخصیت ممتاز ایشان است.

سید علی خمینی و رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین،روزنامه ایران نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی، یادگار امام راحل(ره) شامگاه شنبه طی سخنانی در جمع برخی از علمای نجف اشرف در بیت حضرت امام(ره)، سخنان رهبر معظم انقلاب درباره شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) در مراسم سالگرد ارتحال امام را منظومه بسیار روشنی در تفسیر و شناخت بنیانگذار انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: با این حال آنچه در سخنان ایشان بیش از هر چیز اعجاب‌برانگیز است و سبب مضاعف شدن احترام ما نسبت به رهبر معظم انقلاب می‌شود، خودساختگی و شخصیت ممتاز ایشان است.

وی در ادامه افزود: اینکه ایشان در تمام این سال‌ها صبح و شب مورد تکریم مشتاقانی بوده است که از کمالات ایشان که کمالات واقعی هم هست، تمجید کرده‌اند و با این حال در آغاز کلامشان می‌گویند «امروز بعضی من را با امام مقایسه می‌کنند و فاصله نجومی است» این برای من اعجاب‌برانگیز است. ببینید خودسازی رهبر معظم انقلاب در چه حد است. به باورم همین خودسازی است که به شخصیت ایشان ویژگی ممتاز می‌دهد، زیرا فقط انسان‌هایی که خودسازی کرده‌اند هر قدر در چشم خدا و خلق بالاتر می‌روند، فروتنی‌شان بیشتر می‌شود.

کد خبر 681260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha