دادستان کرمانشاه با دستور نسبت به پلمب کافی شاپ‌هایی با رنگ و بوی قمار و شرط‌بندی، گفت: در صورت فک پلمپ پرونده قضایی برای عامل یا عاملین فک پلمپ تشکیل و به دادسرای عمومی انقلاب کرمانشاه معرفی شوند.

شهرام کرمی

به گزارش همشهری آنلاین، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه امروز در نشست تعامل قضایی - انتظامی، با اشاره به اجرای طرح حذف ارز ترجیحی در کشور، اظهار کرد: با توجه به وضعیت حاکم بر بازار پس از حذف ارز ترجیحی، مبارزه جدی با هرگونه احتکار و قاچاق مایحتاج ضروری مردم و اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور در تعامل با پلیس امنیت اقتصادی در دستور کار پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی قرار گیرد.

وی ادامه داد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی ضمن نظارت بر فعالیت تمامی صنوف همکاری لازم با سایر رده‌های انتظامی و مراجع ذی‌ربط جهت شناسایی محل احتکار کالاهای اساسی به عمل آورند.

دادستان کرمانشاه در ادامه به وصول گزارشاتی مبنی بر فعالیت‌های غیرمجاز برخی کافی شاپ‌ها در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متأسفانه تعدادی از کافی‌شاپ‌ها در غیر ساعات متعارف (۱۲ شب تا ساعت ۳ بامداد) فعالیت دارند و در این اماکن معمولاً شرط‌بندی و قمار توسط مشتریان آن‌ها صورت می‌گیرد و از طرفی چنین اماکنی پاتوق افراد اراذل و اوباش بوده که اقدام به برنامه‌ریزی جهت ارتکاب جرایم خشن و مهمه در سطح شهرستان کرمانشاه می‌کنند.

وی ادامه داد: بنابراین پلیس نظارت بر اماکن عمومی در تعامل با کلانتری‌ها و صنف مربوطه نسبت به توجیه و اخذ تعهد از متصدیان کافی شاپ‌های موصوف مبنی بر رعایت فعالیت متعارف خصوصاً از حیث ساعت کاری اقدام و در صورت بی‌توجهی به مقررات مربوط نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام کند و در صورت فک پلمپ پرونده قضایی برای عامل یا عاملین فک پلمپ تشکیل و به دادسرای عمومی انقلاب کرمانشاه معرفی شوند.

کرمی بر لزوم مبارزه جدی و بیشتر با قاچاق سلاح در استان هم تاکید کرد و گفت: در این راستا، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی‌، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی تلاش مضاعف در راستای مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و کشف سلاح و مهمات غیرمجاز به عمل آورند. از طرفی نظارت و کنترل مستمر بر مجرمین حرفه‌ای‌، خطرناک و سابقه دار (اراذل و اوباش دارای سطح بندی) انجام گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن مبارزه جدی با خرید، فروش، حمل، عرضه و توزیع مواد مخدر آن دسته از محله‌هایی که به جهت کثرت خرید و فروش مواد مخدر موجبات نارضایتی مردمی فراهم شده با اجرای طرح‌های انتظامی ملموس و مؤثر نسبت به پاکسازی آن‌ها اقدام کنند.

مدعی‌العموم کرمانشاه به بالا رفتن آمار سرقت‌ها اموال عمومی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به انجام سرقت‌های مکرر و مستمر از میلگرد پل‌های اطراف کرمانشاه به خصوص پل‌های مسیر کمربندی‌های شرقی و غربی، پل حکمت‌آباد و کمربندی مسیر پلیس راه اسلام آباد غرب به قزانچی و خطرات ناشی از سقوط پل‌های یاد شده در هنگام بار ترافیکی، دستگاه‌های متولی نسبت به شناسایی، رفع خطر و ترمیم آن‌ها اقدام شود.

کد خبر 682122
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 0
    دزدی های میلیاردی ول کردین چسبیدیم به قمار
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    توروستای ماهم کافیشاب یاهمون قلیان سراهم شده قمارخانه ولی فریادمابه جایی نمی رسد فریادبیصدادولت محترم چراقلیان سراهارا جمع کند