برای رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات بهینه به آنها، عملیات بهسازی معابر منطقه ۱۰ با انجام ۲ هزار و ۵۳۷ متر نهرسازی و ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت در ۳ ماه نخست سال اجرا شد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر افزود: «یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری در دوره کنونی، فارغ از افزایش سطح نگهداشت شهر، انجام اقدامات فنی و عمرانی برای بازپیرایی، بهسازی، ترمیم و مرمت ابنیه، معابر و... است.»

به گفته «رضا شرفی» در فصل بهار بیش از سه هزار و ۹۰۰ تن روکش مکانیزه آسفالت در ۹ محور به مساحت ۲۴ کیلومتر و همچنین عملیات بهسازی معابر با انجام دو هزار و ۵۳۷ مترطول نهرسازی در نواحی سه‌گانه اجرا شد.

شرفی با بیان اینکه یکی از تأکیدات شهردار تهران انجام کارهای جهادی در شهر برای افزایش رضایتمندی شهروندان و خدمت‌رسانی به آنهاست، ادامه داد: «ارتقای کیفیت آسفالت معابر اصلی و فرعی یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری و از مواردی است که شهروندان روزانه با آن در ارتباطند و بهسازی و بهبود وضعیت آنها می‌تواند رضایتمندی بیشتر شهروندان را به همراه داشته باشد.»

او همچنین افزود: «یکی از مشکلاتی که در منطقه وجود دارد، فرسودگی وضعیت معابر است. مدیریت شهری با رویکرد توسعه محله‌ای و انجام پروژه‌های کوچک، ‌در صدد ایجاد رضایت شهروندی و افزایش استانداردهای شهری در محله‌های دهگانه  منطقه ۱۰ است و از این رو، رویکرد بهسازی کوچه‌ها و معابر را در پیش گرفته است.»

شهردار منطقه ۱۰ در باره بهسازی کوچه‌ها و معابر خاطرنشان کرد: «تغییر مقطع نهرهای کانالی به نهرهای کتابی و احداث و نوسازی نهرهای کانیو در راستای بهسازی معابر و جلوگیری از انباشت آب است.»

کد خبر 686680

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha