فرماندار تهران با حضور در منطقه۱۲ و گفت وگو با مسئولان محلی، موضوعات امنیتی- انتظامی محله شهید هرندی را بررسی کرد و از تلاش برای ساماندهی و ارتقای امنیت محله خبر داد.

ساماندهي معتادان

به گزارش همشهری آنلاین ، «قاسم محمدطهرانی»، فرماندار تهران همراه با «حمید نظری» قائم‌مقام و شهردار ناحیه۴ منطقه، ضمن بازدید از محله هرندی، وضعیت امنیتی و انتظامی این بخش از قلب پایتخت را بررسی کرد.

او پس از این بازدید در جلسه قرارگاه شهید اسداللهی شرکت و با رئیس‌ پلیس مبارزه با موادمخدر تهران (فاتب)، رئیس ‌پلیس پایگاه هفتم مبارزه با موادمخدر و رئیس کلانتری۱۱۶ دیدار و گفت‌وگو کرد.

طهرانی با تأکید بر اهتمام همه‌جانبه همه دستگاه‌ها و متولیان امر برای حل معضلات امنیتی و انتظامی، ساماندهی محله شهید هرندی را از موضوع‌های اولویت‌دار منطقه۱۲ اعلام کرد.

قائم‌مقام شهردار منطقه هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهری در محله شهید هرندی، به ساماندهی نقاط بی‌دفاع شهری و دیوارکشی و تبدیل آنها به بوستان اشاره کرد و گفت:‌ «این اقدامات باهدف ایجاد محدودیت برای حضور معتادان متجاهر در این فضاها انجام شده است. در این راستا ۴۲نقطه که به فضای بی‌دفاع شهری در محله شهید هرندی تبدیل شده بود، شناسایی و حدود ۱۵۰۰متر مربع دیوارکشی در آنها انجام شد.»

نظری ادامه داد: «بدون شک رفع مشکل از این فضاها، یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدامات برای ارتقای امنیت محله شهید هرندی به شمار می‌رود که به فعالیت اولویت‌دار مدیریت شهری تبدیل شده است.»

بررسی آسیب‌های اجتماعی و تبعات حضور معتادان متجاهر در محله شهید هرندی، از دیگر موضوع‌های بررسی شده در قرارگاه شهید اسداللهی بود. این قرارگاه با همکاری و مشارکت شهرداری و نهادهای مردمی باهدف فعالیت در ۴مقوله امنیت اجتماعی، رونق اقتصادی، کاهش مخاطرات اجتماعی و هم‌افزایی دستگاه‌های خدمت‌رسان در محله شهید هرندی راه‌اندازی شده و مشغول فعالیت است.

کد خبر 691329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha