در پی سیل شب گذشته در منطقه امام زاده داوود، شهردار تهران در مناطق سیل زده حضور یافت.

حضور شهردار تهران در منطقه سیل زده امام‌زاده داوود

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز اولین رویداد مردمی سازی در مدیریت شهری برگزار شد و قرار بود که علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان سخنران حاضر شود اما سجاد محمدعلی نژاد مسئول دفتر شهردار با حضور در جایگاه اعلام کرد: قرار بود شهردار تهران سخنران اصلی اولین رویداد مردمی سازی در مدیریت شهری باشد اما شب گذشته شاهد وقوع سیلاب در امام زاده داوود بودیم.

وی با تاکید بر اینکه در سحرگاه امروز پنجشنبه زاکانی راهی منطقه سیل زده امام زاده داوود شد، گفت: پیگیر زمان حضور زاکانی در این جلسه بودیم که شنیده شده، قرار است وزیر کشور نیز به محل حادثه بروند و نمی‌دانیم شهردار آیا به این برنامه می رسد یا خیر؟

در ادامه برگزاری این نشست توکلی زاده معاون فرهنگی شهرداری تهران  بعد از قرار گرفتن در پشت تربیون اعلام کرد: مدیران حاضر در جلسه اگر حوزه ماموریت شان به سیل مرتبط است، می‌توانند جلسه را ترک کنند.

تصاویر حضور زاکانی و وزیر کشور در محل وقوع سیل در امامزاده داوود را در زیر ببینید:

کد خبر 693773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • کریم IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    2 1
    سیل وسیلاب زلزله و زمین لرزه در کشور ما جزو بلایای طبیعی است و به نوعی بحران زا هستند امید است این بحران ها مدیریت علمی شوند .تا آسیب به جان ومال مردم کاهش یابد.مردم هم هشدار های سازمان هایی مانند هواشناسی را جدی بگیرند واز حضور در مسیل ها و کنار رودخانه ها پرهیز کنند چون حادثه خبر نمیکند. در زلزله ها نیز مناطق مسکونی روستا ها بسیار آسیب پذیر هستند ودر شهر ها بافت های فرسوده هستند که شناسایی میشوند ولی در عمل به مرحله باز سازی و نوسازی نمیرسند. با آمدن و دیدن وزیر وشهردار مشکلی حل نمیشود