کتک زدن مسافر پرواز نجف-تهران توسط مهماندار هواپیمایی قشم ایر در حالی انجام شد که این پرواز با تاخیر ۶ ساعته نجف را به مقصد تهران ترک کرده بود.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    23 3
    به خدا مجوز بدین ایرالاین های خارجی بیان پرواز داخلی بفروشن همه مشکلات حل می شه . ماشالله همه پرواز ها تاخیر دارن ؛ ارایه خدمات صفر ؛ پاسخگویی نمونه اش همینی که هست کتک به جای پاسخ بعد از 6 ساعت تاخیر ؛ کم کردن فاصله ردیف هی صندلی برای فروش چند بلیط بیشتر و.... مثل بقیه مشکلات کشور این مورد هم صاحاب ندارد !
  • پریسا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    12 3
    بعد از 6 ساعت تاخیر به جای عذر خواهی مسافر و کتک زدن . یه جای دیگه دنیا برای یک دیقه تاخیر تا کمر خم شده مسئول عذر خواهی کرده . متاسفیم ...
  • احمد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    4 6
    لاقل ابروی زوار رو رعایت میکردید
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    3 0
    برای سرمایش باید بنزین بسوزانند خرجش زیاد میشود. قیمت بلیط هم که ثابت است. ولی کلا این رفتار توجیه ندارد
  • رضا IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 0
    من بلیط هواپیما برا ی مشهد گرفتم بعدا زنگ زدن که این پرواز کنسل است میگم من مرخصی تنظیم کردم برنامه ریزی کردم میگن کنسل پرواز یک امر بدیهی وعادی است زیاد ناراحت نشوید (خنده از سوی آنها و خشم وعصبانی شدن از سوی من )
  • علیرضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 0
    اینجانب به همراه 3 نفر از همراهان روز جمعه مورخ 1401/04/10 مسافر پرواز 2212 قشم ایر بودیم، که مقرر بود ساعت 13:30 استانبول را به مقصد تهران ترک کند، که متاسفانه این پرواز نهایتاً بعد از تاخیرهای متعدد در ساعت 19:30 کنسل شد. متعاقباً مسافرین این پرواز که بعضاً شامل افراد مسن و بچه ها و افراد ناتوان بودند حدود 24 ساعت در فرودگاه و پرواز بودند و در این مدت بیش از 20 کیلومتر ( طبق قدم شمار گوشی ) راهپیمایی داشتیم. هیچکس هم پاسخگو نبود. تنها خدمت ارائه شده در این مدت هم غذایی محدود در رستوران های فرودگاه در ساعت 20:00 بود. ( وعده ناهار). اقامت هم که پیش کش!!!پس از کنسل شدن پرواز قشم ایر و جایگزین شدن پرواز ایران ایر مسافرین را مجبور کردند که از گیت گذرنامه خارج و سالن ترانزیت را ترک کرده و چمدان های خود را بگیرند. و مجدداً در گیت ایران ایر نوبت گرفته و بارها را تحویل دهند و سپس چکینگ گذرنامه و... را مجدداً طی کنند و در نهایت از 280 نفر مسافر این پرواز 230 نفر بیشتر نتوانستند با ایرای ایر بازگردند. به والله بنده به شخصه تا به حال در طول مدت زندگی خود یک همچین خفت و خواری را متحمل نشده بودم