معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت آمادگی برای اخراج صهیونیست‌ها از فلسطین، گفت نیروی زمینی حزب‌الله لبنان قادر به نابودی ارتش رژیم صهیونیستی است.

سردار نقدی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با وبگاه «العهد» لبنان چهلمین سالروز تشکیل مقاومت اسلامی لبنان را تبریک گفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: «ما امروز در مرحله‌ای قرار داریم که باید برای آزادسازی قدس، مسجد الاقصی و اخراج صهیونیست‌های اشغالگر از فلسطین، با کمک خداوند متعال به همراه مقاومت‌کنندگان آماده حرکت به سمت قدس شریف باشیم.»

سردار نقدی گفت: «حزب‌الله و مقاومت اسلامی، امروز، در اوج عظمت و قدرت قرار دارند و نمی‌توان قدرت امروز مقاومت را با دهه‌های گذشته مقایسه کرد. حزب‌الله امروز قدرتمندترین نیروی زمینی در منطقه را در اختیار دارد که می‌تواند ارتش صهیونیستی را نابود کند.»

کد خبر 699253
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • عجبا IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    1 0
    شعارها هم باید منطقی و بدون توهم باشد تا انعکاس انتقادات شما را ناراحت نکند ، نیروی حزب الله بازدارندگی خوبی دارد که همواره نیاز به تقویت دارد ، معادله قدرت به نفع صهیونیست هاست مثل جنگ اکراین که کمک غرب به اکراین توان بازدارندگی داده وگرنه معادله قدرت به نفع روس هاست . تنوع سلاح های مخرب موجب بازدارندگی و هزینه های سنگین بازدارنده نبرد میشود مگر اینکه عصر هوش و مصنوعی و ربات ها معادله جدیدی فرض کند.