آخرین جزئیات ۲ نوزاد رهاد شده در بیمارستان فیروزآبادی در (شهرری) و در مجاورت شیرخوارگاه آمنه (میدان ونک) تشریح شد.

نوزاد رهاد شده

به گزارش همشهری آنلاین، کارشناس‌ مسئول شبه‌خانواده بهزیستی تهران با اشاره به رها شدن دو نوزاد در روز دوشنبه ۳۱ مرداد در جنوب و شمال پایتخت اظهار کرد: یکی از این نوزادها در مقابل درب شیرخوارگاه آمنه واقع در میدان ونک و دیگری در مجاورت بیمارستان فیروزآبادی واقع در شهرری حوالی ساعت ۱۱:۵۰ رها شده بودند.

وی با اشاره به جنسیت نوزادهای رها شده افزود: جنسیت هر دو نوزاد، پسر بوده ضمن اینکه نوزاد رها شده در مقابل شیرخوارگاه آمنه دچار معلولیت است؛ دو نوزاد پس از حضور نیروهای سازمان بهزیستی در محل، به شیرخوارگاه منتقل شدند.

سرنوشت ۲ نوزاد رها شده در شهرری و میدان ونک | پسر تازه متولد شده معلول است

شاکری درباره آخرین وضعیت دو نوزاد رها شده و محل نگهداریشان متذکر شد: با توجه به معلولیت نوزاد رها شده در مقابل درب شیرخوارگاه آمنه، این نوزاد به شیرخوارگاه "رفیده" و نوزاد بعدی به شیرخوراگاه آمنه انتقال داده شد.

کارشناس مسئول شبه‌خانواده بهزیستی تهران گفت: زمانی که مددکاران، نوزاد پسر را در مقابل شیرخوارگاه آمنه پیدا کردند متنی همراه با لباس نوزاد بود که در آن نوشته بود که " توان نگهداری و عمل جراحی فرزند خود را نداشتیم. "

وی تصریح کرد: نوزاد اشاره شده نیاز به عمل جراحی دارد و به‌زودی این عمل انجام خواهد شد.

کد خبر 700100
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز CH ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    1 0
    به امید خدا و بادعای خیر مردم و با وارد عمل شدن سازمانهای دست اندر کار و با وجود پزشگان و جراحان متخصص این جراحی با موفقیت انجام شود ، و راهی پیدا شود ، تا این نوزاد بتواند به آغوش گرم خانواده باز گردد ، انشااله ‌
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      1 0
      خانواده رو چطور میخوان تشخیص بدن؟ باید یه خانواده فزرندخوانده بشه.
    • بهروز CH ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      در پاسخ به کاربر گرامی ۲۳:۰۵ باید به عرض شما برسانم که در مرحله اول بدست آوردن سلامت فیزیکی نوزاد بر هر چیز تقدم دارد ، و انشالله که عقیده و تصمیم والدین عوض بشه ، و برای اثبات اینکه والدین واقعی هستند یا خیر هزار و یک راه وجود داره ، از جمله تست DNA
  • ترا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    2 0
    اونوقت هی بگین بچه بیار افغانیا آمدن بسه زیاد بچه دارن