یک مقام ارشد امنیتی روس گفت، آمریکا و متحدانش به دنبال فروپاشی روسیه هستند اما این کار شطرنج با مرگ است و روز قیامت را به دنبال خواهد داشت.

مدودوف

به گزارش همشهری آنلاین، «دیمیتری مدودوف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه روز دوشنبه گفت آمریکا و متحدانش در تلاش برای در هم شکستن روسیه هستند و درباره عواقب آن هشدار داد.

به نوشته وبگاه شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز»، رئیس جمهور سابق روسیه در مراسم وداع با «میخاییل گورباچف» اقدام در راستای فروپاشی روسیه را معادل «بازی شطرنج با مرگ» دانست.

مدودوف افزود، برخی در غرب قصد دارند «از درگیری نظامی در اوکراین به منظور کشیدن کشور ما به فروپاشی بهره‌برداری کنند و هر کاری انجام می‌دهند تا نهادهای کشور روسیه را فلج کرده و کنترل موثر بر کشور را از بین ببرند، همانطور که در سال ۱۹۹۱ نیز اتفاق افتاد».

 این مقام روس گفت: «این‌ها رویاهای کثیف انگلوساکسون‌های منحرف هستند که با افکاری مخفی درباره فروپاشی کشور ما به خواب می‌روند و به این فکر می‌کنند که چطور ما را تکه پاره کنند و به لقمه‌های کوچک تبدیل کنند».

او در ادامه اظهاراتش گفت:‌ «چنین تلاش‌هایی بسیار خطرناک هستند و نباید دستکم گرفته شوند. این خواب‌ها یک اصل را در نظر ندارند: فروپاشی اجباری یک قدرت اتمی همواره بازی شطرنج با مرگ است و معلوم نیست چه زمانی موقع کیش و مات و روز قیامت برای نوع بشر فرا برسد».

 مدودوف سخنانش را اینطور جمع‌بندی کرد که زرادخانه‌های اتمی روسیه «بهترین تضمین برای محافظت از روسیه کبیر است».

کد خبر 702902
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    13 0
    در خبر قبلی (عدم صدور روادید به روسیه) نگارش متن رو مرور کنید. برای اظهار نظر یک خطی سخنگوی روسیه، دو صفحه تکرار گوئی، درست نیست! مخاطب متن تکراری رو چند بار میخونه و تو ذوقش میخوره. لطفاً دقت بفرمائید. از این نمونه زیاد دیدم در نوشتارتون، بعضاً سه بار پشت سر هم یک خط رو تکرار میکنید!
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    5 5
    باز دوباره این یارو وودکای زیادی خورده!!
  • Borzoo NO ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    7 2
    اگر روسیـــه با قدرت اتمی می توانست کاری بکند در افغانستان میکرد. در اوکرائین میکرد..اما همه می دانند که روسهــــا خود تجــزیه کنندگان کشورها بوده اند...
  • علی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    5 4
    درست گفت اگر جنگی باشه ما هم باید اتم داشته باشیم وگرنه بعد برجام کشور ما مثل اکراین لیبی عراق افغانستان ویران خواهد کرد پس الان برجام نباشه بهتره ما اگر موغع که احمدی نژاد گفت ما برجام نمیخایم یکی خاعن مثل اصلاحات تمام کیک سبز سانتیفروژها نمی‌داد به آمریکا الان ما هم اتم داشتیم ما که همش تحریم بودیم
  • صبح پرند IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    3 4
    با عرض سلام تهیت خدمت جناب مدودوف، بزرگوار: کشور انگلیس غلط کرده که میخواد شما رو تیکه پاره کنه بعدشم ببخشید روم به دیوار معذرت میخوام تو هم غلط که حرف از قیامت بشری میزنی مال این حرفا نیستین
  • dsasda IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    6 3
    مردک توهمی روانی .بعد از بمباران اتمی چه قدرتی .چه فروپاشی .چه زندگی هم خودتونو از بین میبرین هم دنیارو
    • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      6 3
      سلام ببخشید ها هارتو پورتهای سیاسی رو با قیامت واقعی جدی نگیرید
  • محمد IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    14 5
    درود بر روسیه کبیر که جلوی زورگویی غربی ها وایساده ،البته اونا عمرا جرات کنن به روسیه حمله کنن
  • من IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    5 10
    خخخ روسیه کلا خراب کرده و روش نمیشه بگه غلط کردم و افتاده به تهدید در حالی که دنیا تا حالا خیلی از این تبلای تو خالی شنیده
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    5 3
    لعنت بر دشمنان بشریت