نائب رئیس شورای شهر گفت: شاهد جیغ‌های بنفش و رنگارنگ هستیم و کسانی که می‌گفتند این شهردار یک سال هم نمی‌تواند کار کند، نمی‌توانند غضب و خشم خود را نسبت به مدیریت جهادی و کارآمد نشان ندهند. آنها به دنبال این هستند که اقدامات دیده نشود.

پرویز سروری

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری نایب رئیس شورا با بیان اینکه اهتمام مدیریت شهری منجر به راه اندازی بوستان ایرانیان در منطقه ۱۹ شد، اظهار کرد: این بوستان به صورت صد در صد مناسب سازی شده و از تمام سمن‌های معلولین دعوت می‌کنم که در این بوستان حضور پیدا کنند و نظرات خود را به ما در این خصوص اعلام کنند.

او با بیان اینکه لوکوموتیو مدیریت شهری تهران بر روی ریل حرکت قرار گرفته است، اظهار کرد: شاهد جیغ های بنفش و رنگارنگ هستیم و کسانی که می گفتند این شهردار یک سال هم نمی تواند بقا پیدا کند، به تعبیری نمی‌توانند غضب و خشم خود را نسبت به مدیریت جهادی و کارآمد نشان ندهند. آنها به دنبال این هستند که اقدامات دیده نشود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کسانی که سوپر انقلابی بودند امروز در رسانه‌های معاند بولد شده‌اند، تصریح کرد: هم افراد ضد انقلاب و هم کسانی که امید نداشتند نگران فعالیت مدیریت شهری هستند اما باید اعلام کنم که شهرداری اقدام خود را برای تحقق شعار تهران سربلند ادامه خواهد داد.

کد خبر 704981
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha