همشهری آنلاین: رئیس جمهوری گفت: ایران با کسانی مذاکره می‌کند که خواهان محو اساس اندیشه صهیونیسم هستند.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور در اجتماع پرشور مردم خوزستان در اهواز، در واکنش به اظهارات یک مقام اروپایی گفت: هر که می‌خواهد با ملت ایران گفتگو کند باید بداند که ملت ایران هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و ایران با کسانی مذاکره می‌کند که خواهان محو تجاوز، جنایت و محو اساس اندیشه صهیونیسم از جهان هستند.

احمدی نژاد در بخشی از سخنانش مشکل امروز بشر را جدایی از راه انبیاء و خوی ستمگری در برخی از انسان‌ها دانست و گفت: یکی از روسای کشورهای اروپایی که ادای ابرقدرت‌ها را در می‌آورد و سعی می‌کند پشت تریبون مثل فرعون‌ها و مستکبران حرف بزند، چند وقتی است که خطا به ایران می‌گوید من با کسی که گفته است رژیم صهیونیستی باید حذف شود دست نمی‌دهم و مذاکره نمی‌کنم.

احمدی نژاد خطاب به این مسئول اروپایی افزود: آقای محترم، اولا در ایران هیچ کس تقاضای مذاکره و دست دادن با شما را نکرده و نخواهد کرد و در این حالت شما نمی‌توانید برای ما شرط بگذارید؛ مثال شما مثال آن بچه‌ای است که از پدر و مادرش قهر کرد و گفت که من غذا نمی‌خورم، پدر و مادر برایش غذا گذاشتند اما آن بچه‌ گفت من که غذا نمی‌خورم اما این غذا را برای هر کسی گذاشتید، کم است.

رئیس جمهور تصریح کرد: هر که می‌خواهد با ملت ایران گفتگو کند باید بداند که ملت ایران هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و ایران با کسانی مذاکره می‌کند که خواهان محو تجاوز جنایت و محو اساس اندیشه صهیونیسم از جهان هستند.

وی تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند با ایران مذاکره کنند باید بدانند که ایران اهل ظلم و زور گویی نیست و در عین حال سر سوزنی از حقوق خود عقب نشینی نمی‌کند.

کد خبر 70931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز