به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبراکرم(ص) پویش مجازی «شهر شکوفه‌ها و قصه‌های امین» برای کودکان مهد و پیش دبستان برگزار می‌شود.

آموزش شهر

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل موسسه آموزش شهر، این پویش با هدف تبیین خصوصیات اخلاقی پیامبر مهربانی به کودکان، شناخت سیره زندگی حضرت محمد(ص) توسط کودک، جذب مشارکت شهروندان و گذراندن اوقات مشترک خانواده با انتقال مفاهیم ارزشی و دینی از ۱۷ تا ۳۰ مهر برگزار می‌شود.

«مرضیه خسروی بروجنی» دراین‌باره گفت: «در این پویش والدین چند داستان از مهربانی های پیامبر اکرم (ص) برای کودکان خود بازگو و چند قصه از سیره و سبک زندگی پیامبر(ص) برای فرزندان خود می‌خوانند و پس از آن  با تشویق والدین، کودک داستان مورد علاقه خود را انتخاب و قصه خود را برای شرکت در پویش تعریف می‌کند.»

او افزود: «ویدیوهای یک دقیقه ای نوگلان خانه‌های شهرشکوفه‌ها که به‌صورت افقی ضبط شده‌اند، توسط مربیان تجمیع و از طریق واحد آموزش هر منطقه و مراکز خاص به دبیرخانه پویش ارسال می‌شود. همچنین دیگر نوگلان علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند فیلم یک دقیقه‌ای این قصه‌گویی را از طریق نرم‌افزارهای «بله» و «روبیکا» به شماره ۰۹۰۲۴۳۸۳۶۱۱ ارسال کنند.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۴۳۳۷۲۰ موسسه آموزش شهر تماس بگیرند.

خیابان سهروردی شمالی، روبروی پمپ بنزین، کوچه تقوی، پلاک ۲۵ نشانی این موسسه است.

کد خبر 711702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha