مقامات در سراسر جهان به طور معمول راه‌های جدیدی را برای مهار تقلب در طول امتحانات پیدا می‌کنند. در حالی که برخی سرگرم‌کننده به نظر می‌رسند، برخی دیگر عملی بودن چنین کاری را زیر سوال می‌برند.

امتحان

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از این اتفاقات در فیلیپین رخ داد که در آن دانشجویان با کلاه‌های «ضد تقلب» دیده می‌شوند! کلاه‌هایی که تقریبا از فناوری بویی نبرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، تصاویر دانشجویانی که این کلاه‌های عجیب را در حین امتحان بر سر داشتند در شبکه‌های اجتماعی فیلیپین منتشر و به سرعت در سراسر جهان پخش شد.

در این تصاویر، دانشجویان یک دانشکده در کالج مهندسی دانشگاه بیکول در شهر لگازپی با کلاه‌هایی از مواد مختلف، از مقوا گرفته تا شانه تخم‌مرغ و سایر اقلام قابل بازیافت در حال امتحان دادن، دیده می‌شوند.

تصاویر برگزاری امتحان با کلاه‌های ضد تقلب! | روشی عجیب برای مقابله با دانشجویان متخلف

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، از دانشجویان خواسته شد که برای جلوگیری از نگاه کردن به برگه‌های امتحانی دیگران و تقلب، از این کلاه استفاده کنند.

تصاویر برگزاری امتحان با کلاه‌های ضد تقلب! | روشی عجیب برای مقابله با دانشجویان متخلف

با این حال، از آنجایی که مسئولان دانشکده نوع سرپوش یا کلاه را مشخص نکردند، دانشجویان از خلاقیت خود استفاده کردند و سبک‌های مختلفی از هدگیر را ارائه کردند که برخی از آنها کاملاً مبتکرانه بود!

کد خبر 714491

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha