سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌جمهوری درپیامی به ملت‌های آزاده جهان با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها و حامیان این رژیم درغزه تاکید کرد: امروز هولوکاست واقعی در غزه و فلسطین در جریان است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن کامل پیام آقای احمدی نژاد به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم.

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه.

مردم سرفراز غزه و فلسطین، ملت‌های آزاده جهان وامت اسلامی.

جنایات جاری در غزه به دست صهیونیست‌های بی فرهنگ همه آزادگان جهان را متاثر و روی تمام وحشی‌های تاریخ را سپید کرده است.

زنان، کودکان، جوانان و مردان مومن، پاک و بی پناه در خانه و وطن خود، تنها و تنها به جرم ایستادگی بر حقوق اولیه انسانی خود زیر آتش بمب‌ها و گلوله‌ها و در سنگین ترین محاصره طولانی غذایی و دارویی قطعه قطعه می‌شوند و سران استکبار و قدرت‌های فاسد، زورگو و ستمگر و وابستگان آنها به تصریح و تلویح و یا سکوت مرگبار این جنایات را تائید و از جنایتکاران حمایت می‌کنند‌.

هلوکاست واقعی امروز و در غزه و فلسطین درجریان است. کلام دردآلود رهبری معظم انقلاب اسلامی در حقیقت فریاد تاریخی همه مظلومان و مستضعفان و بشر امروز علیه بیدادگری و اتمام حجتی است که با صدای بلند به گوش همگان رسید.

بنابر وظیفه انسانی و در دفاع از حقوق ملت فلسطین و مردم غزه مواردی را به عرض      می‌رساند:

1- این جنایت‌های صهیونیست‌های بی آبرو نه از سراقتدار و توانمندی بلکه از روی ضعف و استیصال است.

کشتن مردم غیر نظامی و بی دفاع منجر به برتری قاتلان نخواهد شد. غزه امروز آئینه‌تمام نمای ذات نظام سرمایه داری، دموکراسی لیبرال و صهیونیسم است.

صهیونیست‌ها و حامیان مستکبرشان به پایان راه رسیده‌اند و در سراشیبی اضمحلال هستند و این خباثت‌ها جز سیاه‌تر کردن پرونده ننگین آنان ثمری نخواهد داشت. دولت امریکا و برخی از دولت‌های اروپایی بدانند که تمام این جنایات به حساب آنان نیز نوشته می‌شود.

واهی بودن اندیشه صهیونیسم و دروغ بزرگ جعل تاریخ و مظلومیت جنایتکاران صهیونیسم آشکار شده است و راهی جز پذیرش حقوق ملتها و تسلیم در برابر حق و اراده ملتها وجود ندارد .

بدانند که در دادگاه محاکمه سران صهیونیستی که به فضل الهی به زودی برپا خواهد شد، تمام حامیان آنان نیز شریک جرمند و به دست عدالت سپرده خواهند شد.

ندای مظلومیت غزه و فریاد بلند مردم منطقه هشدار رسایی است که اگر دست از کشتار مردم و حمایت آدم کشان حرفه‌ای برندارند با اقیانوس متلاطم خشم مردم جهان مواجه خواهند شد.

2- اصل وجود و رفتار رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی، توهین به عزت و حرمت انسانیت و تجاوز به حریم بشریت و لکه ننگی بر دامان مدعیان دروغین حقوق بشر است که به نمایندگی از جبهه استکباری انجام می‌شود.

بنابراین مردم غزه در صف مقدم ملت‌ها و به نمایندگی از همه انسان‌های پاک، صلح طلب و نوع دوست در برابر کانون همه زشتی ها و تجاوزها و وحشیگری‌ها ایستاده‌اند و با نثار همه هستی خود از حیثیت و کرامت بشر امروز دفاع می‌کنند.

مقاومت مردم فلسطین و غزه، دفاع از هویت و حقیقت انسانی و حقوق همه ملت‌های آزاده جهان است.

حمایت از مردم غزه حمایت از عدالت، پاکی، عزت و حقوق واقعی و کرامت انسان امروز است. ملت‌ها هیچ فرصتی را برای حمایت از مظلومان غزه از دست ندهند.

3- دانشمندان و آزادگان و به خصوص جوانان و به ویژه در منطقه اسلامی صدای اعتراض خود را بلند کنند، آمادگی خود را برای برپایی صلح و امنیت واقعی و پایدار و بر اساس عدالت و معنویت و حرکت در جهت آزادی فلسطین را حفظ کنند و با صدای بلند ظلم بزرگ صهیونیستی و مظلومیت کم نظیر مردم غزه را فریاد کنند، کمک های انسانی خود را از طریق مصر برای زنان و کودکان ارسال کنند و به طرق ممکن به حمایت این مردم بشتابند.

حقوقدانان و صاحب نظران به دادگاه جنایات جنگی شکایت و پرونده صهیونیست‌ها را کامل کنند.

در چنین شرایطی بدیهی ترین اقدام دولت‌ها، بازرگانان و مردم آزاده جهان این است که کالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم کنند.

4- صحنه غزه یک بار دیگر ناکارآمدی نظامات استعماری حاکم بر جهان از جمله شورای امنیت را نشان داد که جز در خدمت چند دولت مستکبر و سلطه طلب نیست.

همان شورایی که در تهاجم صهیونیست‌ها به لبنان با سکوت و تشویق، 33 روز فرصت برای اشغال لبنان در اختیارجنایتکاران قرارداد و تنها وقتی که از تحقق این هدف پلید مایوس شد قطعنامه آتش بس صادر کرد.

روشن است که ملت‌ها از این سازمان‌ها قطع امید کرده‌اند و به دنبال راهکار جدید و نظامات انسانی و عادلانه‌اند.

5- دبیرکل سازمان ملل مسئولیت سنگینی دارد. اگر این سازمان متعلق به ملل است چرا هیچ اقدامی در انجام وظایف قانونی و کنترل صهیونیست‌های افسار گسیخته انجام       نمی‌دهد.

مطالبه ملت‌ها از دبیر کل این است که قیام کند و فریاد مظلومیت مردم غزه را به گوش‌های سنگین مستکبران برساند.

6- به طور جدی و رسمی از اتحادیه عرب و دولت‌های عربی و اسلامی به ویژه مصر       می‌خواهم که به وظایف خود در این برهه و حمایت ازمردم غزه عمل کنند و نشان دهند که با رژیم صهیونیستی پیوستگی و هماهنگی ندارند.

گذرگاه رفح و راه‌های دریایی برای کمک به مردم مظلوم باید هر چه زودتر بازگشایی و فرصت لازم در اختیار سایر دولت‌ها و ملت‌ها برای انجام وظایف انسانی قرار داده شود.

اگر اتحادیه عرب امروز به کار نیاید پس به چه کاری خواهد آمد.

7- مردم شریف، مقاوم و انقلابی غزه و فلسطین و رهبران هوشمند و مومن آن بدانند و البته می‌دانند که راه پیروزی و عزت حقیقی راه فرزند گرامی پیامبر اسلام حضرت حسین‌بن علی (علیه السلام) و فرزندان و یاران اوست که این روزها مصادف با ایام فداکاری آنان است.

نقطه ثقل پیروزی و محور سرافرازی، مقاومت مردمی است که به فضل الهی شما به خوبی آن را شناخته‌اید و بر آن پافشاری می‌کنید. بر خدا توکل کنید که به یاری او و پس از شکست فضاحت بار صهیونیسم در حمله به لبنان‌، شکست بزرگتر در انتظار آنان و حامیان بی فرهنگشان است.

دولت و ملت مومن و شجاع ایران و همه ملت‌های منطقه و همه عدالتخواهان و آزادی خواهان جهان تا پیروزی نهایی در کنار شما هستند و پشتیبان شما خواهند بود و نصرت خداوند متعال نزدیک است.

کد خبر 71932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز