تیم ملی ایران امشب پشت درهای بسته به مصاف تونس می‌رود تا دست کی‌روش برای حریفانش در جام جهانی رو نشود.

کی‌روش

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک بازی خوب دوستانه در آخرین فرصت پیش از جام‌جهانی؛ این قصه مسابقه امشب ایران و تونس برای هر دو تیم است. در شرایطی که تیم ملی کشورمان به دلایل مختلف برای این دوره از رقابت‌های جام‌جهانی یکی از ضعیف‌ترین تدارکات تاریخش را تجربه کرد، این داستان پرحادثه با یک بازی مناسب و قابل‌توجه به پایان می‌رسد.

امشب از ساعت‌۱۴:۳۰ به وقت تهران، شاگردان کارلوس کی‌روش در حالی در شهر دوحه پشت درهای بسته به مصاف تونس خواهند رفت که رقیب آفریقایی، در رنکینگ فیفا روی پله سی‌ام قرار دارد. آنها اگرچه ۱۰ رده از تیم ایران پایین‌تر هستند، اما همه می‌دانیم تیم خوبی به‌حساب می‌آیند و بازی با چنین حریفی قطعا یک محک جدی برای بازیکنان کشورمان به شمار می‌رود؛ حتی اگر ما در گروه‌مان رقیب آفریقایی نداشته باشیم. تونس اما احتمالا تیم ایران را نمونه‌ای قابل تعمیم به استرالیا می‌بیند؛ ۲ تیمی که در گروه فرانسه و دانمارک کار بسیار سختی برای صعود به مرحله حذفی دارند.

نقطه قوت تونس، مهاجمان نامدار این تیم یعنی یوسف المساکنی و وهبی خزری هستند. جالب اینجاست که ایران و تونس پیش از جام‌جهانی قبلی هم با یکدیگر ملاقات کردند که آن مسابقه را تیم آفریقایی با یک گل به سود خودش به پایان برد. به هر حال، باید دید کارلوس کی‌روش امشب تیمش را با چه ترکیبی به میدان می‌فرستد. به‌احتمال بسیار زیاد ارنجی که امشب انتخاب خواهد شد، همان ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی دوشنبه با انگلستان است؛ مخصوصا که با اصرار کی‌روش قرار شده این دیدار بدون حضور عکاسان و تماشاگران برگزار شود و طبیعتا پخش زنده هم نخواهد داشت.

تیم ایران در تلاش است برای نخستین‌بار از مرحله گروهی جام‌جهانی صعود کند و تاریخ‌ساز شود. این تیم در دیدار دوستانه قبلی‌اش با یک گل نیکاراگوئه را شکست داد. الجزایر، اروگوئه و سنگال هم دیگر مسابقات دوستانه تیم ملی قبل از جام‌جهانی بودند که در آنها به‌ترتیب یک باخت، یک برد و یک مساوی به نام یوزها نوشته شد.

کد خبر 720560
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha