قطری ها در اولین بازی خود در جام جهانی شکست تلخی را برابر اکوادور متحمل شدند تا تماشاگران شان با ناامیدی ورزشگاه را ترک کنند.

قطر - اكوادور

به گزارش همشهری آنلاین در دیدار نخست مرحله گروهی گروه A جام جهانی قطر، دو تیم قطر و اکوادور برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر اکوادور به پایان رسید.

در نیمه اول و در دقیقه ۵؛ اکوادور خیلی زود توانست دروازه میزبان را باز کند. ارسال ضربه ایستگاهی روی دروازه قطر با اشتباه سعد الشیب همراه شد و شماره ۲ اکوادور با ضربه برگردان توپ را بارای والنسیا ارسال کرد و کاپیتان اکوادور گل نخست بازی را به ثمر رساند. البته اورساتو با کمک VAR این گل را مردود اعلام کرد و آفساید والنسیا را روی ضربه ارسالی گرفت.

در دقیقه ۱۶ اما سعید الشیب روی والنسیا خطا کرد و داور کارت زرد را به دروازه‌بان قطر نشان داد. والنسیا پشت این توپ قرار گرفت و گل نخست جام جهانی را به ثمر رساند.

اکوادوری ها که در این بازی برتری محسوسی برابر رقیب داشتند در دقیقه ۳۱ با حرکت کایسدو و ارسال پرسیادو،  به گل دوم خود توسط والنسیا رسیدند تا مهاجم کهنه کار این تیم دو گله شود.

در نیمه دوم هم با خروج والنسیا که مصدوم شده بود اکوادور بازی را به نوعی اداره کرد و قطری ها در ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم ناتوان بودند تا میزبان جام جهانی در اولین بازی شکست تلخی را تجربه کنند.

این نخستین بار در تاریخ جام‌های جهانی است که میزبان در دیدار افتتاحیه شکست خورده و نتوانسته امتیازی کسب کند.

قطر در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های هلند، سنگال و اکوادور هم‌گروه است و کار سختی برای صعود دارد.

کد خبر 721737

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    با قوانین اسلامی که گذاشتن،اکوادوری ها انگیزه گرفتن