همشهری آنلاین: قیمت‌گذاری شرکت نفتی پتروپارس برای واگذاری به بخش خصوصی به هفته آینده (اواخر دی ‌و اوایل بهمن‌ماه) موکول شد.

غلامرضا حیدری کرد زنگنه - رئیس هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی با بیان این مطلب به واحد مرکزی خبر گفت: درجلسه‌ای که شنبه ۲۱ دی با مسئولان وزارت نفت برگزار کردیم به نتیجه نهایی درباره قیمت‌گذاری پترو پارس نرسیدیم و قرار شد در جلسه هفته آینده این امر نهایی شود.

شرکت پترو پارس توسط شرکت سرمایه‌‌گذاری نفت، پیرو مصوبه شورای عالی اقتصاد در سال ۷۶ مبنی بر واگذاری اجرای طرح توسعه فاز یک پارس جنوبی به یک شرکت پیمانکار عمومی با سرمایه ایرانی به روش بیع متقابل، به ثبت رسید.

وزارت نفت در مجموع برای واگذاری شرکت‌های بزرگ و کوچک خود تا پایان سال ۱۳۹۲ زمان دارد.

کرد زنگنه در خصوص واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی گفت: واگذاری چند شرکت بزرگ دولتی در هیات واگذاری به تصویب رسیده است که امروز یا فردا در روزنامه آگهی خواهد شد.

رئیس هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی افزود: فردا خبر بسیار خوبی درباره سهام عدالت اعلام می شود.

حیدری کرد زنگنه، خبر توقف واگذاری‌ها از سوی رئیس جمهوری را رد کرد و گفت: رئیس جمهوری هیچ دستوری مبنی بر توقف واگذاری‌ها صادر نکرده است.

یکی از پایگاه‌های اطلاع رسانی وزارت نفت در متن یکی از خبرهای خود اعلام کرده بود که رئیس جمهوری خواهان توقف واگذاری شرکت‌های دولتی تا پایان سال شده است.

کد خبر 72668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز