مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از برپایی بازارچه های خود اشتغالی در چهار ایستگاه مترو در راستای ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت خبر داد.

بازارچه مترو

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود درستی مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به ماموریت شهرداری تهران در خصوص توانمند سازی و کمک به معیشت پایدار زنان سرپرست خانوار گفت: بازارچه‌های خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت با همکاری اداره کل بانوان شهرداری تهران و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ایستگاه‌ های‌ منتخب برگزار شده است.

او با تاکید براینکه این بازارچه‌ ها در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت در ایستگاه‌ های میدان صنعت، میدان آزادی، امام خمینی (ره) و تجریش تا ۵ دی ماه سال‌ جاری برپا است، افزود: در بیش از ده غرفه، محصولاتی چون پوشاک، زیورآلات، مواد غذایی و ملزومات خانگی و... عرضه خواهد شد.

درستی خاطرنشان کرد: ظرفیت مناسبی در شهر زیر زمینی برای برگزاری این بازارچه‌ ها وجود دارد و تجربه سال‌های گذشته از استقبال خوب شهروندان از بازارچه‌های خوداشتغالی نشان‌ دارد.

کد خبر 728014

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha