نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع حمله به سفارت آذربایجان را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد، گفت: مهاجم به سفارت جمهوری آذربایجان قطعا محاکمه و مجازات خواهد شد.

نيكزاد

به گزارش همشهری آنلاین، علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تاریل اسماعیل اف دبیر اول سفارت جمهوری آذربایجان در ایران حادثه صبح امروز سفارت این کشور در تهران را تسلیت گفت.

وی گفت: من از طرف مجلس شورای اسلامی و همچنین گروه پارلمانی دوستی ایران و آذربایجان و این اتفاق تلخ را به دولت و ملت دوست و برادر جمهوری آذربایجان تسلیت می‌گویم.

رئیس گروه پارلمانی ایران و آذربایجان تصریح کرد: این حادثه به هیچ وجه بعد امنیتی، تروریستی یا سیاسی ندارد و بر اثر خصومت شخصی فرد مهاجم رخ داده است.

وی بیان داشت: مهاجم برای پیگیری وضعیت همسرش به طور مداوم به سفارت رفت‌و آمد داشته است.

نیکزاد با بیان اینکه این مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد، بیان داشت: مهاجم به سفارت جمهوری آذربایجان قطعا محاکمه و مجازات خواهد شد.

کد خبر 737757
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • حسین IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    10 1
    موقع ورود ، به نگهبان ایرانی داخل کیوسک دست بلند میکنه و وارد میشه انگار پسر خاله هستند و نگهبان ایرانی هم بدون عکس العمل خاصی داخل کیوسک ایستاده کاملا با رفتار عادی.
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      3 1
      به همین خاطر من فکر میکنم حادثه تروریستی نیست و بیشتر به خاطر مشکل شخصی و عقده باشد.
    • محمد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      3 1
      شرلوک هلمز، پوآرو و کارآگاه علوی می‌بایست از شما یاد می‌گرفتند ولی افسوس که هیچکدام نیستند!!! بابا نابغه تو هم جای نگهبان بودی یکی رو هراسان و شتابان با اسلحه می دیدی شاید جا می خوردی
  • ایرانی باغیرت IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 1
    چرانگهبان کیوسک کاری نکرد.مشکوکه راحت آمدداخل