سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که به منظور انتقال جسد یکی از کارمندان سفارت‌ این کشور در تهران که در جریان حمله مسلحانه روز جمعه جانش را از دست داد و برای انتقال دیگر کارمندان سفارت به آذربایجان، هواپیمایی به تهران می‌فرستد.

آیخان حاجی‌زاده

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری ترند نوشت: آیخان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان به این خبرگزاری گفت که دولت این کشور به منظور انتقال جسد «شهید» اُرخان عسگروف، کارمندی که جان خود را در حمله مسلحانه روز جمعه به سفارت جمهوری‌ آذربایجان در تهران از دست داد، هواپیمایی به تهران می‌فرستد.

به گفته حاجی‌زاده، این هواپیما همچنین کارمندان سفارت‌ و اعضای خانواده‌شان را به آذربایجان منتقل خواهد کرد.

کد خبر 737989
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • خسروی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    20 8
    یعنی تمام شد ؟ با این کشور هم مثل بقیه قطع رابطه کردیم ؟ فدای سرتون چیزی که زیاده همسایه خوبه مثلا .......... آهان بورکینافاسو مثلا......................... ونزوئلا مثلا.............................................................چین مثلا .......................................................................................................................................روسیه مثلا........................................................................................................................................................
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      12 4
      چرا ارمنستان جونشون هست
  • مقدس IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    8 11
    سفير و كنسول باكو خلاف قوانين كنسولى يك تبعه ايرانى را بصورت غيرقانونى از كشور فرارى داده اند وزارت خارجه بايستى سريعا اقدامات قانونى بر اساس كنوانسيون اجراى قوانين و مقررات كنسولى كشورها خواستار پاسخگوئى حاكمان خلافكار باكو گردد .
  • علی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    6 5
    یک چیزی میخان خارج کنند حتما مراقب اثاث و بار و افراد باشید .
    • سردار سادات طباطبایی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      11 0
      خدایا شفای عاجل عنایت کن....بعضیا واقعا درکشون از مسائل حقیره