چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

مدیر فرهنگی هنری پازل دهم شهر تهران و فرهنگسرای عطار نیشابوری از برگزاری نخستین جشنواره «نوجوونیم» با هدف کشف استعدادهای دهه هشتادی‌ها خبر می‌دهد.

بهاره خسروی

همشهری آنلاین،این جشنواره به بهانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،برای شکوفایی و شناسایی ظرفیت‌های نوجوانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری تدارک دیده شده تا متناسب با نیاز روز خلاهای که در حوزه نوجوانان وجود دارد پر شود. «محمد دکامئی» مدیر فرهنگی و هنری منطقه ١٠ و فرهنگسرای عطار نیشابوری با اشاره به این موضوع از اهمیت برپایی چنین جشنواره‌هایی میان نسل جدید انقلاب می‌گوید:«‌در این جشنواره سعی داریم تا سلیقه و ذائقه نوجوان امروز شناسایی شود وبر اساس شناخت برنامه‌ریزی فرهنگی انجام شود. نکته مهم‌تر اینکه خودنوجوانان هم در ارائه راهکار و ایده‌های مناسب برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های‌های موجود دهه هشتادی‌ها دخیل می‌شوند.»
به گفته محمددکامئی این جشنواره در موضو عات هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فن‌آوری اطلاعات در بخش فردی و توانمندی‌های گروهی برای مشارکت نوجوانان متولد ١٣٨٣ تا ١٣٨٩ شهر تهران،در مناطق ٢٢‌گانه طراحی شده است.
این مدیرفرهنگی از نوجوانان علاقه‌مند ساکن پازل دهم شهر تهران که مقام‌های استانی و کشوری در کارنامه موفقیت‌هایشان دارند یا افراد مستعدی که ایده‌های ناب و بکری در سر دارند، دعوت کرد تا پایان امروز ١٢ بهمن ماه جاری، عدد یک را سامانه پیامکی ٢٠٠٠١٨٣٧ ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره می‌توانند، با شماره ١٨٣٧ تماس بگیرند، به پرتال جشنواره به نشانی nojavon. farhangsara. ir سری بزنید. اما اگر از این طریق موفق نشدید، به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی مراجعه کنید.

کد خبر 738474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha