معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۶ برنامه های خود را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

دختران روزه اولی

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : مساجد منطقه۱۶ ، با آماده سازی و عطرافشانی و غبارروبی در این ایام میزبان روزه داران هستند. همچنین محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی و دوره‌های آموزش قرآن و تفسیر در طول این ماه مبارک و پر خیر و برکت در مساجد برگزار می شود.

علاوه بر آن این معاونت با نصب پلاکارد و پارچه نوشته در معابر و میادین فضای این منطقه را معنوی تر کرده است.برگزاری برنامه‌های فرهنگی مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد، حسینیه ها، پایگاه های بسیج  و هئیت های مذهبی از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی شهرداری منطقه۱۶ است.

«سید مهدی حسینی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۶ در این باره اضافه کرد:«تجلیل از تازه مکلفین و روزه اولی‌ها از طریق برگزاری مراسم ویژه و جشن از برنامه های بسیار جالبی است که در این ماه عزیز در محله‌ها اجرا می‌شود. همچنین تولید و ارائه محصولات فرهنگی شامل، قرآن، ادعیه لوح فشرده، بروشورها و مطالب فرهنگی مذهبی متناسب با ماه رمضان ،اجرای طرح اکرام ایتام، برگزاری تورهای گردشگری ویژه بازدید از اماکن زیارتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، در مساجد و حسینیه‌ها برنامه‌های پیش بینی شده معاونت اجتماعی است که دراین ایام اجرا خواهد شد.»

کد خبر 748372

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha