پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
۱ نفر

همزمانی بهار و ماه مبارک رمضان بهانه‌ای شده تا در بوستان ولایت جشن بهار ایران برپا شود.

جشن

به گزارش همشهری آنلاین، جشن بهار ایران با اجرای برنامه‌های مشترک توسط مناطق ۱۶و ۱۷و ۱۸ و ۱۹ از سوم فروردین در بوستان بزرگ ولایت به اجرا درآمده است تا در این ایام برای شهروندان نشاط خانوادگی به همراه داشته باشد.

شهردار منطقه۱۹ با بیان اینکه جشن بزرگ بهار ایران هر روز بعد از افطار با تدارک برنامه‌هایی همراه با نشاط معنوی، آیینی و قرآنی و جشن نوروز در قالب اجرای استیج شادی، استندآپ کمدی، پخش موسیقی‌های شاد، گروه سرود و تواشیح برپا می‌شود، می‌گوید: «گذرگاه اقوام، جشنواره غذای محلی، سوغات و صنایع دستی و اجرای آیین و رسوم نوروزی به همراه موسیقی محلی جزء برنامه‌های مهم این جشن هستند. البته برگزاری جنگ شادی به همراه حضور خواننده‌های مطرح و گروه‌های آکروبات‌باز از دیگر برنامه‌های متنوعی است که در ایام نوروز اجرا می‌شود.»

بوستان ولایت میزبان جشن بهار؛ هرشب تا ساعت ۲۴

«تورج فرهادی» در ادامه می‌گوید: «برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی متنوع، استیج با اجراهای شاد گروه‌های هنری، سرود، موسیقی‌های سنتی اقوام، برنامه‌های آیینی نوروز و رمضان، اجرای برنامه‌های کودک توسط هنرمندان و بازیگران مشهور از برنامه‌هایی است که در بوستان شهید کاظمی ناحیه۲ هر شب از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد. همچنین غرفه‌های سلامت بانوان، عفاف و حجاب، آموزش‌های شهروندی، فرهنگی، بازیافت، غرفه بازی‌های ورزشی، گردشگری و ... هم آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.»

کد خبر 750368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha