به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۶ برنامه دورهمی بچه‌های دهه هشتادی در دارالشهدای دانش‌آموزی تهران برگزار شد و از چهره های موفق، نخبه‌ها و صاحبان ایده تجلیل به عمل آمد.

قاسمی

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۶ از برگزاری دورهمی دهه هشتادی‌ها به همت این معاونت در محله‌های این منطقه خبر داد و با اشاره به اهمیت و ارزش تربیت نسل جدید دهه هشتاد افزود: «بدون تردید این نسل پویا و فعال برای سازندگی‌ و افتخارآفرینی ایران اسلامی، بیشترین پتانسیل و ظرفیت را داراست.»

‌ «سیدمهدی حسینی» افزود :«بر این مبنا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی‌ این منطقه برآن شد تا با بهره‌گیری از اصول آیینی و تربیتی، نسبت برگزاری برنامه‌های متنوع برای نسل دهه هشتادی در شکوفایی استعداد، رشد و تعالی آنها در سطح محلات ۹‌گانه نقش‌آفرینی کند.»

این برنامه با استقبال‌ پرشور نونهالان و نوجوانان ساکن در محله‌ها همراه بود و در پایان نیز از افتخارآفرینان و قهرمانان رشته‌های ورزشی از جمله کاراته رده نونهالان محله نازی‌آباد نیز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 760197

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    شهید اسوه و عزیز هممونه، رو سر ما جا داره، به گردن ملتو مملکت حق داره.... ولی آخه چرا اسم یه مکان که نوجوونا میخوان برن برای شادی، باید باشه دارالشهدا؟! درالشهدای دانش آموزی!