موضوع دستفروشان اطراف تئاتر شهر، پاساژ علاءالدین و پل حافظ در نشستی با حضور معاون دادستان، سرکلانتر هشتم، رییس پلیس راهور و شهردار منطقه۱۱ مطرح شد.

تئاترشهر

به گزارش همشهری آنلاین، بنابراعلام روابط عمومی منطقه ۱۱، هفته‌های گذشته مستنداتی از حضور اراذل و اوباش در پوشش دستفروش و بساط گستر در محدوده حریم تئاتر شهر از شبکه های مجازی و رسانه ها منتشر شد.

 موضوع حضور افراد مخل آسایش و امنیت در پوشش دست فروش که هم معبر را سد کرده و هم حواشی متفاوتی از جمله اخذ اجاره بهای معبر را داشتند؛ یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری منطقه۱۱ شد و مطابق قانون و مطالبه مردم شهرداری منطقه اقدام به تذکر به سد کنندگان معبر نمود.

 شهردار منطقه۱۱ در رسانه ها اعلام کرد که ما با دستفروشان ساده طرف نیستیم و متأسفانه افرادی سودجو از شرایط بهره برداری می کنند که مقابله با آنها نیازمند همکاری دستگاه قضایی و پلیس است.

بر اساس این گزارش، طی روز گذشته در دومین هفته از خرداد ۱۴۰۲؛ جلسه ای در دفتر شهردار منطقه با حضور معاون دادستان؛ رییس پلیس راهور منطقه؛ سرکلانتر هشتم؛ شهردار منطقه۱۱ و مدیران شهری این منطقه برگزار شد  که طی این جلسه مستندی کوتاه از حمله اراذل و اوباش به کارکنان شهرداری حین خدمت و تذکر برای رفع سد معبر اکران و حضار در خصوص رفع این موضوع به بررسی چالش ها و برنامه ریزی برای اقدام پرداختند.

 طی این جلسه همچنین شهردار منطقه از معضل سد معبر حریم تئاتر شهر و سد معبر در محدوده بازار موبایل علاءالدین و پل حافظ ارایه گزارش کرد و جزییاتی را مطرح کرد که نیاز ورود جدی دستگاه قضایی است.

بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه ۱۱،  مقرر شد گزارشی از جزییات کامل سد کنندگان معبر و عدم همکاری با شهرداری توسط آنها به دستگاه قضایی ارایه شود و شهرداری مطابق قانون و وظیفه اش برای رفع این موضوع اقدام کند.

کد خبر 763790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نازنین زهرا IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    2 1
    تو خدا دست بوس شهرداری هستیم این ... با گذاشتن انواع لباس های ناهنجار در خیابان هم باسه عادی سازی و هرزگی و هم باعت جمع شدن این دختران هرزه شده اند باید خیلی سریع جم آوری بشن سپاس آقای زاکانی عزیز
  • حزب الله سعید IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    2 1
    خود شهرداری و آقایون سد معبر ها یواشکی پول میگیرند چه بساطی ساده چه ارازل برای شهرداری فقط پول و پول سد معبر اینها همشون پول و اجناس از کاسبها میگیرند شهرداری تاریخچه فقط بدخ بستونی و زیر میزی داره همه میدونند پس این سیرکتونو و جوکتونو برید واسه خودتون تعریف بکنید