مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: با توجه به ظرفیت جذب نشده در شهریور برای سه درصد باقی مانده ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی جدید و جایگزین فراهم می‌شود.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی تقدسی افزود: به ۹۷ درصد نفراتی که در مرحله دوم ثبت نام شرکت کرده بودند طبق برنامه زمان بندی تا پایان سال ۱۴۰۳ بر اساس برنامه تولید خودروسازان داخلی، خودرو تعلق می‌گیرد.

به گفته او، با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریور برای سه درصد باقی مانده ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی جدید و جایگزین فراهم می‌شود.

تقدسی اظهار کرد: جزئیات طرح جایگزینی و مهلت انصراف از طرح دوم سامانه یکپارچه برای شرکت در طرح سوم سامانه این هفته پس از جلسه با وزارت صمت اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بیان کرد: در شهریور ماه هم به متقاضیانی که خودروسازان ظرفیت خالی دارند می‌توانند خودرو جایگزین را انتخاب کنند و لیست خودروهای تکمیلی هم در هفته پیش رو اعلام می‌شود.

کد خبر 767492
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • l IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    خودروهای فرسوده کی اعلام میشن؟ همشهری لطفا پیگیری کن
  • مهدی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    لطفا اطلاع رسانی کنید چرا پولهای بلوکه شده مردم ازاد نمی شود
  • مجید IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    بنده خودرو تی 5 شرکت فردا موتور را یا اولویت اول در سامانه مرحله دوم انتخاب وبا وجود دارا بودن کلیه شرایط ، گزینه عدم تخصیص ثبت شده و متاسفانه در تماس با یکی از نمایندگی های شرکت فردا موتور اعلام شد این شرکت تصمیمی برای حضور در مرحله دوم نداشته و صرفا به اجبار حضور پیدا کرده . حال سوال اینجاست شما که دم از عدالت واحقاق حقوق مردم می زنید چرا شرکتهایی که علاقه به شرکت در طرح ندارند به اجبار وارد معرکه می کنید و وزارت صمت وشوارای رقابت با چهره حق به جانب ، از اجرای قانون واعلام قیمت خودرو ها صحبت می کنند . لعنت به شما که با احساسات و سرمایه ملت بازی می کنید .
  • Jalil IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    1 0
    خیلی جالب و تمام انحصاری به ضرر خریدار، تحویل زمستان ۱۴۰۳ به بعد ، قیمت طبق زمان تحویل یعنی نا معلوم هرچه دلشان بخواد ، نوع خودرو را هم نوشته شرکت میتونه در زمان تحویل تغییر بده دیگه کلاهی گشادتر مانده که سر مشتری بگذارند تازه به این کلاه برداری نظارت هم میکنند خودروی خارجی را هم که نزدیک ۱۷۰ % تعرفه به نفع دولت خیلی جالب و درس آموزه برای آیندگان