اگر قرار باشد فهرست بازیکنان ناکام لیگ برتر در طول فصل گذشته را ردیف کنیم، حتما یکی از رتبه‌های بالایی لیست را باید در اختیار مهاجم کهنه‌کار استقلال قرار بدهیم.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، ؛ مهاجمی که لیگ بیستم در سپاهان آقای گل شد و از همان زمان دوباره اسم خودش را سر زبان‌ها انداخت. او چندین پیشنهاد دریافت کرد، اما نهایتا در جمع طلایی‌پوشان باقی ماند و اگرچه آمارش در لیگ بیست‌ویکم به ۶گل تنزل پیدا کرد اما همچنان باشگاه‌های بزرگی را خواهان خود دید. نهایتا هم در ابتدای لیگ بیست‌ودوم شاهد انتقال این بازیکن به استقلال بودیم.

بازگشت به تیم سابق اصلا برای سجاد خوش‌یمن نبود و او در فصلی عجیب و کابوس‌وار، آمار «صفر» گل زده را به ثبت رساند. بدتر از همه اینکه شهباززاده در بازی دور برگشت با نساجی یک فرصت استثنایی گلزنی را از دست داد که نقش مهمی در قهرمان نشدن استقلال ایفا کرد.

فصل بد، به هر حال ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید اما مشکلی که الان استقلالی‌ها با آن روبه‌رو هستند، باقی ماندن یک فصل دیگر از قرارداد سجاد است؛ قراردادی که گویا هزینه مالی بسیار بالایی هم به باشگاه تحمیل می‌کند.

همزمان اخبار زیادی منتشر می‌شود در مورد اینکه شهباززاده تمایلی به جدایی از جمع آبی‌پوشان ندارد و این خبرها، به نوعی لج هواداران را درآورده است. گویا حتی بین ۲ نیم‌فصل گذشته هم پیشنهاد خروج به شهباززاده داده شد که او توجهی به آن نکرد. از کجا معلوم؛ شاید اصلا سجاد ماند و فصل آینده در استقلال موفق شد، اما نکته اینجاست که تقریبا هیچ کجای دنیا با بازیکنان بالای ۳۰سال قرارداد بیشتر از یک فصل نمی‌بندند. در ایران اما باشگاه‌ها با ناز و تمنا با بازیکنان جوان قراردادهای کوتاه‌مدت می‌بندند و در عوض، خود را در قبال بازیکنان مسن‌تر برای مدت طولانی متعهد می‌کنند. شاید اگر قرارداد شهباززاده ۳۳ساله یکساله بود، امروز استقلال کار راحت‌تری برای مدیریت فهرست بازیکنانش پیش‌رو داشت.

عامل قهرمان نشدن استقلال به فکر جدایی نیست!

کد خبر 768038
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    2 1
    استقلال پول داره سجاد هم پ. ل دوسته. پیره اما
  • امیر سعید IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 0
    اگه قرار به بی‌کفایتی بازیکن در قبال پول هنگفتی که میگیره باشه رتبه اول متعلق به سنگربان مانکن استقلال حسینی است که به ورودهیچ شوتی داخل چهارچوب مهاجمان نه نگفت وهیچ خروج موفقی روضربات ایستگاهی نداشت ویکی ازبیشترین دستمزد ها متعلق به ایشان بود