مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به حواشی پیرامون تئاتر شهریار، فعالیت کارگردان این تئاتر به مدت ۳ ماه ممنوع شد.

مشهد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی  با اشاره به حواشی پیرامون تئاتر شهریار گفت: اقدام بازیگران به رقص در اواسط نمایش به صورت خودسرانه انجام شده و هیچ‌گونه رقصی در متن این نمایش نبود.

وی افزود: در فیلم‌های بازبینی هم این صحنه وجود ندارد و این اقدام بازیگران بدون هماهنگی و اطلاع بوده، متأسفانه این اقدام، خودسرانه و به هنگام پخش آهنگ انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، در خصوص برخورد با عوامل سازنده تئاتر، گفت: کارگردان این تئاتر به مدت ۳ ماه ممنوع‌الکار شده و این موضوع به وی نیز به وی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تعهدی که کارگردان داده بود و با توجه به اینکه در شب شهادت این اتفاق افتاده، برخورد سختی با وی شد چراکه با تذکر کتبی می‌شد این اقدام را محکوم کرد، ولی به دلیل زیرپا گذاشتن شعائر دینی در شب شهادت امام محمدتقی (ع) برخورد سخت‌تری انجام شد.

نوروزی، با اشاره به اینکه اجراهای ۲ روز پایانی این تئاتر نیز توسط اداره کل ارشاد اسلامی لغو شده، گفت: این تئاتر تا ۳۱ خردادماه برنامه‌ریزی شده بود، اما با توجه به حواشی پیش آمده در نمایش، در ۲ روز پایانی روی صحنه نرفت.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری اغماضی با عوامل تهیه نداریم و در صورت داشتن تخلف، بر اساس قانون برخورد خواهد شد

کد خبر 768566
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha