سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

رگبار باران در نقاط مختلف کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز (پنجشنبه) در اکثر مناطق‌ کشور جو پایدار و آسمان صاف‌ بوده و در ارتفاعات‌ البرز مرکزی بارش‌پ راکنده رخ‌ می‌دهد.

جمعه‌ در شمال استان‌های آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، سواحل‌ دریای خزر و ارتفاعات‌ البرز رگبار پراکنده گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ خواهد بود.

شنبه‌ در ارتفاعات‌ شمال استان‌های آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌ و اردبیل‌ و ارتفاعات‌ مازندران، گلستان و خراسان شمالی‌ و یکشنبه‌ دامنه‌ و ارتفاعات‌ البرز مرکزی و شرقی‌ به ویژه در ساعات‌ بعدازظهر رشد ابر و بارش‌ پراکنده پیش‌بینی‌ می‌شود.

دوشنبه‌ در برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌ و استان‌های واقع‌ در دامنه‌ و ارتفاعات‌ البرز مرکزی و شرقی‌ رگبار پراکنده گاهی‌ همراه با رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید رخ‌ خواهد داد.

شایان ذکر است‌، در ۳ روز آینده برخی‌ نقاط‌ هرمزگان، جنوب‌ استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس‌ نیز در ساعات‌ بعدازظهر و اوایل‌ شب‌ رشد ابر گاهی‌ رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ و در مناطق‌ مستعد گرد و خاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

طی‌ ۵ روز آینده در برخی‌ نقاط‌ شمال شرق‌، شرق‌ (به‌ ویژه منطقه‌ زابل‌)، بخش‌هایی‌ از مرکز و دامنه‌های جنوبی‌ البرز در بعضی‌ ساعات‌ وزش‌ باد شدید گاهی‌ همراه با گرد و خاک‌ و کاهش‌ کیفیت‌ هوا خواهد بود.

روز جمعه‌ و شنبه‌ دریای خزر و ۵ روز آینده شرق‌ دریای عمان مواج‌ است.
 

کد خبر 777668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha