بیسوس (Baseus)‌ یک پاوربانک جدید با کابل داخلی، باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۰ واتی ساخته است. 

پاوربانک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، شرکت بیسوس (Baseus) تولیدکننده لوازم جانبی الکترونیکی محبوب چینی است که جای خود را در بازار جهانی پیدا کرده است. این برند به تازگی یک جفت ایرباد (earbuds) و یک شارژر تاشوی شفاف GaN۵ روانه بازار کرده است. محصول جدید این شرکت پاوربانک جدیدی با کابل داخلی و باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی ساخته که از شارژ بی‌سیم مغناطیسی هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند مستقیما به پشت موبایل وصل شود. 

پاوربانک جدید بیسوس با عنوان یک پاوربانک شارژ بی‌سیم با کابل داخلی تبلیغ می‌شود. این پاوربانک از شارژ سریع دو طرفه ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. کابل داخلی در نسخه‌های یواس‌بی سی (USB-C) و لایتنینگ (Lightning) موجود است. نسخه کابل «USB-C» از شارژ سریع دو طرفه پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید پاوربانک را مستقیما با کابل داخلی شارژ کنید.

اگرچه نام پاوربانک با عنوان «شارژ بی‌سیم» معرفی شده، اما در صفحه معرفی اشاره‌ای به قدرت شارژ بی‌سیم آن نشده است. فقط نوشته شده که پاوربانک از جذب مغناطیسی پشتیبانی می‌کند. مشابه شارژر اپل مگ‌سیف (Apple MagSafe) می‌توان آن را مستقیما به پشت تلفن متصل کرد. شارژ سریع ۲۰ واتی می‌تواند آیفون را در نیم ساعت تا ۵۰ درصد شارژ کند. پاوربانک قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه را دارد. 

بیشتر بخوانید:

پاوربانک شارژ بی‌سیم جدید بیسوس با برچسب قیمت ۱۷۹ یوان (۲۴ دلار) در چین عرضه می‌شود. این پاوربانک در حال حاضر برای خرید در چین آماده است، اما هنوز وارد بازار جهانی نشده است. 

کد خبر 784417
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha