یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
۰ نفر

شرایط پرسپولیس در مقابل این الدحیل هرگز نمی‌تواند بدتر از ۵سال پیش باشد که سرخ‌ها با هدایت برانکو بازگشت بزرگی روبروی تیم قطری داشتند.

برانکو ایوانکوویچ

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیس روز اول لیگ قهرمانان آسیا باخت بدی به النصر عربستان داد و در شرایطی برای بازی با الدحیل راهی قطر شده است که اثر چندانی از آن انرژی مثبت و انگیزه بالا نزد سرخپوشان به چشم نمی‌خورد.

با این حال شاید برای ناامیدی زود باشد. همانطور که آن باخت بد و پس از آن تعطیلی لیگ برتر باعث رخوت در اردوگاه سرخ‌ها شد، یک پیروزی شیرین می‌تواند پرسپولیس را به جدول برگرداند و شوق و امید را احیا کند.

این الدحیل شاید کوتینیو را در اختیار داشته باشد اما شرایط پرسپولیس در مقابل آن هرگز نمی‌تواند بدتر از ۵سال پیش باشد؛ زمانی که سرخ‌ها بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی را با یک گل به این تیم باختند و در نیمه‌نخست مسابقه برگشت هم یک بر صفر عقب افتادند.

شاید در آن زمان همه کار پرسپولیس را تمام‌شده می‌پنداشتند اما سرخ‌ها به بازی برگشتند و با به ثمر رساندن ۳گل در نیمه‌دوم، کام‌بکی تاریخی رقم زدند.

آن بازی، به یکی از درخشان‌ترین تابلوهای دوران حضور برانکو در پرسپولیس تبدیل شد و حالا بهتر از هر چیز دیگری می‌تواند برای تیم یحیی گل‌محمدی منبع الهام باشد؛ بجنگید و دوباره از غم، شادی بسازید. این واقعا غیرممکن نیست.

کد خبر 792608
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد موسوی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    2 2
    بیرانوند حاشیه زیاد دارد دردسرش برای پرسپولیس زیاد است دوست دارم برود از تیم
  • ... ... IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    2 1
    با یحیی ... قرار نیست ببریم... خلاص. ضمنا بیرانوند ... هم باید پرتش کنن بیرون چون هرچی داره از پرسپولیس کبیره... خودشم هیچی نیست چون کلین شیت و گل خورده کمش بخاطر دفاع و هافبک های پرسپولیسه..‌