طرح تحول انتشارات علمی و فرهنگی با محوریت رهبری بازار نشرایران و تبدیل شدن به نشر پیشرو در جهان اسلام تدوین شد و در فرآیند اجرا قرار گرفت.

کتاب های اسلامی

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: انتشارت علمی و فرهنگی با سابقه بیش از ۷۰ سال فعالیت در صنعت نشر و عرصه فرهنگ و هنر، طرح تحولی را متناسب با ویژگی‌های مخاطب امروز و همگام با فناوری‌های نوظهور منتشر کرد. در این طرح بر چشم‌انداز تبدیل انتشارات علمی و فرهنگی به رهبر بازار نشر داخلی و تبدیل شدن به نشر پیشرو در جهان اسلام تاکید شده است که آینده‌پژوهی، خلاقیت و دستور ویژه تحول دیجیتال، با راهبرد مشارکت مردم در تولید هوشمند و توزیع هدفمند محتوای عمیق، بر جامعه مخاطبان از راهکارهای نیل به آن توصیف شده است.

تغییر ساختار شرکت انتشارات علمی و فرهنگی و ارتقای برندینگ انتشارات به عنوان یک شرکت مادر در برنامه‌ای راهبردی- عملیاتی تعریف شده است. افزایش قدرت طراحی با نگاه به آینده و ایفای نقش سیاست‌گذار و ناظر از دیگر برنامه‌های در مسیر اجرای این مجموعه است. در راستای این هدف تمامی فعالیت‌های نشر مکتوب به «کتیبه» امور چند رسانه‌ای به «فرهنگ فیلم تهران» و نشر  فناورمحور و دیجیتالی به «کتاب گستر» به عنوان سه شرکت تابعه انتشارات علمی و فرهنگی واگذار شده است.

کد خبر 796183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha