سران اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای درباره جنایت‌های جاری اشغالگران قدس از جنایت‌کاران صهیونیست حمایت کردند!

اتحاديه اروپا

 به گزارش همشهری آنلاین، سران اتحادیه اروپا امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای درباره جنایت‌های جاری اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم غزه موضع گیری کرد.

در بیانیه صادره از سوی سران اتحادیه اروپا که مورد توافق تمامی ۲۷ کشور قرار گرفت، آمده است که آنها اقدامات دفاعی مقاومت فلسطین حماس را محکوم کرده و خواستار آزادی گروگان‌ها هستند.

بیانیه مذکور در واکنشی یک سویه و مغرضانه اضافه می‌کند که سران اتحادیه اروپا اقدامات دفاعی حماس را محکوم کرده و خواستار آزادی اسرای صهیونیست شده اند!

بیانیه سران اروپا در این باره ادعا می‌کند که بروکسل آمادگی خود را برای ادامه کمک رسانی به ساکنان نوار غزه اعلام می‌کند!

سران اتحادیه اروپا بی اشاره به مردم مظلوم و بی دفاع غزه در ادامه بیانیه مذکور خاطر نشان کردند که حمایت از همه غیرنظامیان طبق قوانین بین المللی باید رعایت شود!

کد خبر 797711
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجامع‌ جهانی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 1
    کودک کشی یک رسم تاریخی در شاخه انحرافی یهود کنونی: مراسم ضدانسانی و اهریمنی «تقدیم نوزاد» به درگاه بت مولوخ(نمادی از گاو سامری که حضرت موسی نابودش کرد) است. در این مراسم، بت بزرگ مولوخ که خدای یهودیان منحرف از دین موسی هست ، آن قدر داغ می‌شد تا شکل سرتاسر سرخ بگیرد، و ان گاه پرستندگان او، قربانی نوزاد معصوم را در بغل بت سرخ شده از حرارت می‌گذاشتند تا جزغاله شود و قربانی پذیرفته شود. گفتنی است که علامت مشخصه هر دو تجسم «مولوخ» داشتن شاخ است و علامت معروف شیطان پرستان اشاره به همین وجه اهریمن دارد ... ای کسانی که از یهودیان منحرف امروز اسرائیل حمایت می کنید ، خود یهودیان واقعی حضرت موسی از این قوم بیزارن ... حمایت شما از این قوم منفور در جهان ، حتی باعث شگفتی خود اسرائیل هست که چطور از کل دنیا ،فقط برخی مردم از سرزمین پارس ، از من حمایت میکنن