سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته تیم‌های ملی، برنامه‌های تیم ملی فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج گفت: درحال حاضر تمام هدف‌مان حضور پرقدرت تیم ملی درپیکارهای مقدماتی جام جهانی است. بر همین اساس ملی پوشان در 4 مرحله در اردوهای تیم ملی حضور خواهند داشت.

وی درادامه بیان کرد: 19 اردیبهشت بازیکنان به اردو دعوت شده و خود را برای حضور در مسابقات پیش رو آماده می کنند. یک دیدار دوستانه با تیم ملی امید و به احتمال فراوان با یک تیم خارجی 25 اردیبهشت برگزار خواهیم کرد. بازیکنان جدید پس از برگزاری جام حذفی 28 اردیبهشت به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد تا تیم یکدستی را تشکیل دهیم.

وی گفت: دوم خرداد تیم ملی عازم چین خواهد شد و پس از انجام تمرینات ویژه به مصاف یک تیم باشگاهی چین خواهد رفت. 11 خرداد با تیم ملی چین یک دیدار برگزار خواهد شد تا به امید خدا تیم ملی کشورمان به شرایط ایده آل برسد.

تاج افزود: 14 خرداد تیم ملی عازم کره شمالی شده و پس از یک روز تمرین،‌ 16 خرداد اولین دیدار مقدماتی خود را در مقابل این تیم انجام خواهد داد.

وی در خصوص انتخاب بازیکنان توسط سرمربی تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی اختیار تام برای انتخاب نفرات داشته و امیدوار هستم با انتخاب برترین‌ها به هدفمان برسیم.

تاج در ادامه خاطر نشان ساخت: بعد از دیدار سپاهان و پرسپولیس اسامی تیم ملی از سوی سرمربی اعلام خواهد شد.

وی درخصوص برگزاری جام حذفی افزود: خوشبختانه با برگزاری پیکارهای لیگ شاهد فوتبالی پاک در ایران بوده و امیدوارم مسابقات جام حذفی نیز بدون مشکل برگزار شود. امیدوارم پیکارهای جام حذفی نیز همانند مسابقات لیگ بدون هیچ حاشیه ای به پایان رسد.

کد خبر 80108

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز