جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمد مایلی کهن که در برنامه زنده ورزش و مردم صحبت می‌کرد خطاب به علی دایی گفت که هم تو و هم من اشتباهاتی داشته‌ایم و تو باید به فوتبال برگردی.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد مایلی‌کهن در بخشی از این گفت‌و‌گوی زنده وقتی موضوع به رابطه او با علی دایی رسید با بیان خاطره‌ای از حضور دایی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 1994 در زمان مربی‌گری علی پروین که وی در آن زمان دستیار پروین بود گفت: دیشب به تنهایی به فروشگاه دایی رفتم. پرسیده بودم چه ساعتی به فروشگاه می‌آید و گفتند ساعت 19 و 30 و در این زمان برای دیدارش به منیریه رفتم؛ اما متاسفانه حضور نداشت و با برادرش صحبت کردم. دیدار با دایی وظیفه من بود.

مایلی کهن با تاکید بر اینکه  با وجود برکناری دایی چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌شود، چون زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده و افتخاراتی نیز آفریده است، افزود: امروز هم خطاب به وی عرض می کنم که، آقای دایی عزیز، یادت هست که برای اولین بار شما را به تیم ملی دعوت کردم؟ هیروشیما یادت هست که در بازی با بحرین مصدوم شدی و من به تنهایی 5 ساعت در بیمارستان بالای سرت بودم؟ یادت هست زمانی که مینیسک پایت آسیب دیده بود و گل نمی‌زدی؛ اما تو را به تیم ملی دعوت کردم؟ یادت هست در یکی از جلسات تمرینی با فرشاد فلاحت‌زاده به دلیل برخورد سنگین بینی‌ات شکست؛ اما بلافاصله از تدارکات خواستم شما را به بهترین بیمارستان انتقال دهد و در بازی با قطر که در تبریز برگزار شد گفتم که خوشبختانه شکستگی بینی زود بهبود می‌یابد و به عنوان مهاجم اول روی شما حساب می‌کنم و در بازی بعدی برابر کویت و قطر شما را همراه تیم بردم؟ پس آقای دایی ما شما را دوست داریم اگر چه شما جاهایی اشتباه کردید و یک جاهایی هم من اشتباه کردیم.

سرمربی تیم ملی گفت: اگر دایی از دست من ناراحت است از وی عذرخواهی می‌کنم. چیزی از ارزش‌های او کم نخواهد شد و خیلی زود به عرصه برمی‌گردد. به عنوان یک برادر بزرگتر می‌گویم امروز زمانی است که بنشیند و ببیند که کجاها اشتباه داشت. به عنوان کسی که دوستتش دارم می‌گویم کمی دقیق‌تر به اطرافش نگاه کند.

کد خبر 78633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز