زمان مدرسه رفتن ما خیلی وقت است که گذشته و از آن دوران فقط خاطراتش برایمان مانده که آن هم در حافظه‌مان ماندگار شده‌است. نهایتا چند قطعه عکس دسته‌جمعی هم باقی مانده که با نگاه کردنش یاد دوران مدرسه بیفتیم.

مدرسه

همشهری آنلاین: زمان مدرسه رفتن ما خیلی وقت است که گذشته و از آن دوران فقط خاطراتش برایمان مانده که آن هم در حافظه‌مان ماندگار شده‌است. نهایتا چند قطعه عکس دسته‌جمعی هم باقی مانده که با نگاه کردنش یاد دوران مدرسه بیفتیم. قصه بچه‌های امروزی اما خیلی فرق دارد. هر کدام از دانش‌آموزان یک گوشی تلفن همراه یا تبلت دارند که علاوه بر بازی کردن، می‌توانند با این وسایل الکترونیکی لحظه‌هایشان را هم ثبت و ضبط کنند. شبکه شاد هم که از دوران کرونا متولد شده، روی گوشی‌ها و تبلت‌ها هست.

حالا وزارت آموزش و پرورش از این امکان استفاده کرده و برای معرفی ویژگی‌های یک مدرسه خوب از نگاه دانش‌آموزان، معلمان و والدین و همینطور معرفی رخدادهای ناب و منحصربه‌فرد آموزشی و پرورشی مدارس و در نهایت اشتراک لحظه‌های شادی و نشاط مدارس، پویشی به راه انداخته با عنوان «فعالیت‌های خوب مدرسه من» و از دانش‌آموزان خواسته است با ارسال یک ویدئو، لحظات جذاب در مدرسه خود را ثبت و ارسال کنند.

دانش‌آموزانی که دلشان می‌خواهد در این پویش شرکت کنند هم برای شرکت در این پویش می‌توانند از کلاس درس، آزمایشگاه، حیاط و بوفه، مراسمی که در مدرسه اجرا می‌شود، تدریس معلم مورد علاقه‌شان و خلاصه هر آن چیزی که برایشان جالب و جذاب است، یک ویدئوی یک دقیقه تهیه کنند و آن را در صفحات مجازی خود با هشتگ #مدرسه_قوی #ایران_قوی #معلم منتشر کنند و عکس از صفحه خود به همراه اصل ویدئو را در صفحه پویش در شبکه اجتماعی شاد به آدرس kelase_man@ ارسال کنند. کسانی که در این پویش شرکت می‌کنند، قرار است جوایز نفیسی هم دریافت کنند؛ ضمن اینکه بهترین ویدئوها هم از برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها منتشر خواهد شد.
 

کد خبر 801735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha