دبیرکل سازمان ملل تصریح کرد: تشدید تنش بی سابقه‌ای که توسط اسرائیل در غزه بعد از توافق بین المللی رخ داد، باعث غافلگیری من شد.

گوترش در قطر

به گزارش ایسنا، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در جریان سفرش به قطر عنوان داشت: توافقی درمورد تسهیل در آزادی گروگان‌ها و خارج کردن بیگانگان و ورود کمک‌ها وجود دارد. توافق بین المللی روزافزون درمورد آتش بس انسانی در غزه باعث ترغیب من شد. اما تشدید تنش بی سابقه‌ای که توسط اسرائیل در غزه بعد از توافق بین المللی رخ داد، باعث غافلگیری من شد.

وی افزود: ما درمورد کارمندان سازمان ملل در سایه قطع تماس‌ها بسیار نگران هستیم. من مجدداً به آتش بس انسانی فوری در غزه فرا می‌خوانم.

گوترش عنوان داشت: زمان حقیقت فرارسیده و تاریخ درخصوص رخدادها در غزه حکم خواهد کرد. کشتار و به اسارت گرفتن کودکان باید متوقف شود و ما خواهان آتش بس فوری در غزه هستیم.

کد خبر 802230
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    جنایات اسرائیل در غزه با چراغ سبز قدرت‌های غربی انجام‌ می‌شود نسل کشی فلسطینیان توسط (رژیم) اسرائیل با چراغ سبز قدرت‌های غربی انجام می‌شود. نسل‌کشی فلسطینیان در غزه ادامه دارد، اقدامی که به شدت محکوم است اما این جنایات با چراغ سبز قدرت‌های بزرگ انجام می‌شود و اسرائیل از هرگونه پاسخگویی و مجازات مستثنی است. اسرائیل اجازه دارد تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و با قتل عام مردم فلسطین مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شود. اگر در کنار عدالت و انسانیت نباشیم مردم ما را نمی‌بخشند. جهان اسلام نه تنها باید علیه جنایات اسرائیل یکصدا شود بلکه باید برای تضمین پایان نسل کشی در غزه اقدام کند.
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    تو هم عرضه نداری
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    حملات صهیونیست‌ها به غزه شلیک مستمر به بشریت و قوانین بین‌المللی است