یک زن در اقدامی خلاقانه تمامی امکانات آشپزخانه و خانه را در خودرو L۹۰ جای‌گذاری کرد. در این ویدئو این خودرو تجهیز شده را می‌بینید.

کد خبر 802430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • چه خبر از ننه عرب IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 5
    خدا رحمت کن خانم عرب مادر بزرگمان اولا اصلا عرب نبود ولی رو خرش خلاقیتی خرج داده بود که از ژاپن اومدن برا تماشا رو پالان خر خوش رکابی داشت اولا بغل پالان یک جک نصب کرده بود با زدن یک سوک‌به خر ه سنسور عمل می کرد و عین نردبان آتش نشانی تا نزدیک زمین نیامد و عین پله برقی یا نردبان برقی عمل می کرد بعد رو پالان ۳ قسمت طراحی کرده حالت قورچینی که جای معمولا کودکان بود شاه نشین را هم‌درست کرده بود با تشک‌ فرد اعلا و فوری نرم و تمیز و جایگاه خودش آنجا بود با یک سوک راه می رفت رفت با گفتن هو شه. خره فوری می ایستاد نه لنتی نه چیزی اصلا نمی خواست گاهی از مزرعه برمی گشت منزل چون تاریک بود دو تا چراغ قوه رو کلش بود عین معدن چی های امریکایی تا دور دست روشن و چراغ عقبش هم یه چراغ زده بود جالب تر به تقلید از ماشین های زمان شاه نمره ژیان زده بود. ۲۵۳۵ شاهنشاهی و رو دم خرش بسته بود جالب اینجا گروهبان قندعلی ۱۰ سال خر ننه عرب را جریمه کرد البته با ده ریال ما دو بار سینما می رفتیم. ...
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 4
    احسنت به این خانم با این طراحی جالب. این ماشین جون میده برای مسافرت های طولانی . امیدوارم روزی با این خودرو و این همه تجهیزات تا خود شهر بیت المقدس برویم.
  • US ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 0
    همه چیز خوب ولی از غذای گوشت کیلویی ده دلار خبری نیست