دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
۲ نفر

شهردار تهران با صدور حکمی «مهدی مذهبی» را به عنوان مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران منصوب کرد.

مهدي مذهبي

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار تهران با صدور حکمی «مهدی مذهبی» را به عنوان مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران منصوب کرد.

مهدی مذهبی یکی از چهره‌های شناخته شده جبهه فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب است که در دو دهه اخیر در مسئولیت‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای مشغول به فعالیت بوده است.

از جمله سوابق وی می‌توان به سرپرستی روزنامه همشهری و سردبیر این روزنامه، قائم مقام خبرگزاری ایسنا، سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، مدیریت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی موسسه فرهنگی تبیان اشاره کرد.

پیش از این رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران بود.

کد خبر 803032
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    2 0
    چطور از کار روزنامه نگاری رسید به زیباسازی شهری چه ربطی به هم دارند
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 0
    طرح توسعه و گسترش در کلان شهر صنعتی اصفهان اجرا نمی شود زیرا حدود نیمی از میدان امام علی اصفهان تبدیل به پارکینگ عمومی شده است این در حالی است که ارکینگ های عمومی و توریستی )زیر گذر میدان امام علی ظرفیت نداشته و در بعضی از ساعات تکمیل می باشند و معابر ولی عصر و عبدالرزاق مملواز خود روی شخصی بعلاوه ی تخلفات زیاد بوده و خبری از ثبت تخلف و دوربین نمی باشد و شهرداری کلان شهر صنعتی اصفهان نیز در مسیر شرق اصفهان اقدام به پلازا سازی و میدان سازی ننموده و همین امر باعث راهبندان ها و ترافیک در بعضی از ساعات در معابر فوق ( ولیعصر و... ) می شود.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    اگر بلوار میر داماد غربی اصفهان -اگر بلوار میرداماد غربی دارای چندین حوض و فواره و کبوتر بشود -اگر بلوار میرداماد غربی اصفهان - جدول هایش رنگ امیزی بشود - -- اگر دارای چاه اب باران بشود ( که دیشب باران امد ) -اگر بلوار میر داماد غربی اصفهان دارای تابلو های راهنمائی بشود --اگر صندلی ها و سطل های زباله ی تر و خشک و پل های ان تعمیر و مرمت بشود ---اگر کچلی های باغچه ی های میر داماد غربی اصلاح و دارای گیاه بشود شاید زیبا سازی انجام بشود شاید زیبا سازی انجام شده است .