معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره انتقال آراد کوه به محل دیگر، گفت: وقتی که طرح جامع پسماند شهر تهران تصویب شده است در این طرح، چگونگی جمع آوری زباله ها در آراد کوه و انتقال این مجموعه اشاره شده است؛ البته برای انتقال آراد کوه به جای دیگر نیز مطالعاتی صورت گرفته است.

نظری

به گزارش خبرنگار همشهری حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه آیین بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره بار شقایق و مهستان و آغاز پروژه بازار میوه وتره‌بار فدک در منطقه ۱۷، در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع هوشمندسازی و فروش محصولات به روش اینترنتی در بازار میوه و تره بار، اظهار کرد: روش‌های جدید بازار می‌تواند باعث افزایش رضایت مندی شهروندان باشد و موضوع فروش محصولات به صورت غیرحضوری و اینترنتی از مدتها قبل در دستور کار سازمان میادین و سازمان فاوای شهرداری تهران قرار گرفته است و ان‌شاءالله زیرساختهای لازم در این حوزه فراهم شود تا شاهد خرید غیرحضوری شهروندان از میادین میوه و تره بار باشیم.

نظری با بیان اهمیت موضوع مشتری مداری در بازارهای میادین میوه و تره بار، گفت: این موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین چنانچه شهروندان بخواهند محصول خریداری شده را به بازار میادین میوه و تره بار عودت دهند باید طی فرایندی این کار انجام شود چرا که مشتری مداری و رضایت مشتری موضوع بسیار مهمی است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر احداث مراکز چند منظوره اعم از بازار میادین میوه و تره بار و مراکز ورزشی و مجموعه های شهروند، تصریح کرد: بنابر تأکید شهردار تهران ما به دنبال ایجاد مکان هایی هستیم تا بتوانیم خدمات مناسبی را در حوزه خدماتی و ورزشی به شهروندان ارائه بدهیم به همین جهت احداث مکان های چند منظوره در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است.

وی افزود: برخی از زمین‌ها قابلیت اصلاح اماکن چند منظوره را دارند اما در برخی زمین ها محدودیتی در این بخش داریم که در کلان به دنبال ایجاد مراکز چند منظوره (خدماتی و ورزشی) هستیم.

نظری در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر فعالیت کودکان اتباع افغانستانی در فرایند جمع آوری زباله ها توسط پیمانکاران، بیان کرد: به هیچ عنوان این موضوع درست نیست و ما نیز چندین بار این موضوع را تاکید کرده ایم و به هیچ عنوان هیچ یک از پیمانکاران حق استفاده و بهره گیری از کودکان چه ایرانی و چه اتباع در جمع آوری زباله را ندارند و استفاده از این کودکان ممنوع است و چنانچه این کار انجام شود با پیمانکاران برخورد می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به پیگیری های سفر اخیر آقای زاکانی به چین و ورود دستگاه زباله سوز هفت هزار تنی به پایتخت، اظهار کرد: در این باره نیز جلساتی با شرکت چینی برگزار شده است و شهردار تهران نیز در سفر به چین به این موضوع اشاره داشته و بنا داریم زباله سوز جدیدی را برای شهر تهران به کار بگیریم و این موضوع در دستور کار شهردرای و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران قرار دارد.

وی درباره صحبت های استاندار تهران مبنی بر انتقال آراد کوه به محل دیگری گفت: وقتی که طرح جامع پسماند شهر تهران تصویب شده است در این طرح، چگونگی جمع آوری زباله ها در آراد کوه و انتقال این مجموعه اشاره شده است؛ البته برای انتقال آراد کوه به جای دیگر نیز مطالعاتی صورت گرفته است.

کد خبر 806273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha