جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید پس از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: معتقدیم به توافق برای آزادی گروگان‌ها از غزه نزدیک شده ایم.

جان کربی ، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبری شورای امنیت ملی کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: مذاکرات برای آزادی گروگان ها از غزه به پایان خود نزدیک می شود.

این سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا افزود: تمام تلاش خود را برای مذاکره درباره گروگان‌ها و اجرای هر توافقی در صورتی که همه طرف ها به تعهدات خود عمل کنند، انجام می دهیم.

این مقام کاخ سفید اضافه کرد: ما هنوز تا رسیدن به توافق در مورد تبادل زندانیان فاصله داریم، اما با جدیت در این مسیر کار می کنیم.

کربی همچنین با بیان اینکه اطلاعاتی درباره وضعیت بیمارستان اندونزی در غزه نداریم، ادعا کرد که بیمارستان ها نمی توانند میدان جنگ باشند و ما موضع آمریکا را در این زمینه را به صراحت اعلام کرده ایم

کد خبر 809189
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    4 2
    اذعان آمریکا به کشته شدن ۵ نظامی خود در نوار غزه/ نیروهای آمریکایی در غزه چه غلطی می کنند؟
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    17 1
    آمریکا جنایتکار به حملات وحشیانه علیه مردم غزه پایان دهد. اسرائیل جنایتکار به حملات وحشیانه علیه مردم غزه پایان دهد.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    24 1
    جنایت‌های تروریستی اسرائیل در نوار غزه توهین به بشریت است
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    27 1
    سازمان‌های بین‌المللی با سکوت خود جنایات صهیونیست‌ها را تایید می‌کنند. شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه یک واقعیت است.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    23 1
    بیمارستان‌های غزه با موشک‌های آمریکایی و انگلیسی بمباران می‌شود. بی‌تفاوتی کشور‌های اسلامی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی همراهی با آن جنایات است هرگونه کوتاهی و بی‌تفاوتی از سوی تمامی کشور‌ها بویژه سران کشور‌های اسلامی گناه نابخشودنی و همراهی با رژیم غاصب صهیونیستی است.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    19 1
    آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد. جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    22 1
    1 - اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. 2 - اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    20 2
    حماس تسلیم شدنی نیست/ تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل، آمریکا و به همراه برخی کشورهای اروپایی در جنگ نوارغزه هیچ ارتباطی و ربطی با جنگ، مبارزه و مقابله به حماس ندارد و از 15 مهرماه تاکنون هم نداشته است و در این مدت 45 روز 100 درصد فقط بیش از 13 هزار نفرمردم غزه را قتل عام کردند و هنوز هم قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    22 1
    حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اروپا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. نیروهای آمریکائی در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در سوریه از سال 2011 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در یمن از سال 2015 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در اوکراین از سال 2021 تاکنون چه غلطی می کنند؟
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    21 1
    تروریسم دولتی و با حمایت و پشتیبانی همه جانیه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در غزه است و قوانین بین‌المللی را در آنجا نقض می‌کند. اسرائیل یک رژیم تروریست است اسرائیل یک رژیم تروریست و پایان نخست‌وزیر این رژیم نزدیک است.
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    22 1
    کشتار زنان و کودکان در غزه ناقض کنوانسیون‌های بین‌المللی است. تجمع آذری‌ها در اردبیل: دولت آذربایجان صادرات نفت و غذا به اسرائیل را متوقف کند. در این مدت 45 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    23 1
    ارتش اسرائیل جز کشتار زنان و کودکان دستاوردی نداشته است. که ارتش رژیم صهیونیستی شکست خورده و جز کشتار زنان و کودکان دستاوردی نداشته است. امروز آمریکایی‌ها با همه توان در مسیر حمایت از اسرائیل جنایتکار گام بر می‌دارند. آمریکا اکنون آشکارا و به طور مستقیم شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی کودک‌کش است. در ضمن آنچه که امروز در غزه در حال اتفاق افتادن است، همه ادعاهای تاریخی دنیای غرب نظیر لیبرال دموکراسی و حقوق بشر را زیر سؤال برد و نشان داد هر آنچه که به نام حقوق بشر و دموکراسی تبلیغ می‌کردند دروغ بزرگ بوده است.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    23 1
    ارتش اسرائیل در جنگ غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا و غرب علیه غیر نظامیان استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند. هدف قرار دادن زنان و کودکان توسط ارتش رژیم صهیونیستی برای صهیونیست ها گران تمام می شود. هدف قرار دادن خبرنگاران توسط ارتش رژیم صهیونیستی برای صهیونیست ها گران تمام می شود. بیش از 13 فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند حامیان رژیم کودک کش صهیونیستی به همراه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نوارغزه مرتکب جنایات جنگی شده اند و باید در دادگاه لاهه محاکمه و مجازات شوند.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    25 1
    جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است. این روز‌ها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی هستیم. حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است و ما به شدت این جنایات را محکوم می‌کنیم.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    24 1
    نتانیاهو یزید زمان است جو بایدن جنایتکار هم ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    25 0
    پایگاه «عین‌الاسد» هدف حمله قرار گرفت/ گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که در پاسخ به جنایات علیه نوار غزه، محل استقرار اشغالگران آمریکایی در عین‌الاسد را با پهپاد هدف قرار داده است.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    26 1
    غرب در قبال قتل‌عام زنان و کودکان در غزه کاری انجام نمی‌دهد که غرب در قبال قتل عام زنان و کودکان در غزه کاری انجام نمی‌دهد. این جنگ نیست بلکه بربریت، وحشی‌گری، خیانت و تروریسم نتانیاهو است. نتانیاهو با هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، وجهه اسرائیل را متزلزل کرد. حملات اسرائیل، زنان و شیرخوارگان را هدف قرار می‌دهد. جهان غرب در قبال قتل عام زنان و کودکان در غزه کاری انجام نمی‌دهد. در سایه سکوت جامعه بین‌المللی، اسرائیل جرأت بیشتری برای ارتکاب جنایت‌هایش پیدا می‌کند. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد. رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرده و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داده است. حملات رژیم صهیونیستی به شهادت بیش از 13هزار نفر منجر شده است.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    27 1
    اگر کشورهای عربی و اسلامی دست از حمایت‌های اقتصادی خود از رژیم صهیونیستی برداشته و صادرات نفت وگاز خود را به رژیم صهیونیستی قطع کنند‌، شاهد ادامه جاه‌طلبی صهیونیست‌ها در منطقه نخواهیم بود‌، آنها در جنایت روی نازی‌ها را هم سفید کرده‌اند.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    25 1
    *کشورهای مدعی حقوق بشر و دموکراسی که پارسال همین روزها فوت طبیعی مرحومه مهسا امینی مستمسکی شده بود تا آسمان را به زمین بدوزند و ماه‌ها هرچه در توان داشتند علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بگیرند و جنگی ترکیبی علیه ملت ایران راه بیندازند، چگونه است که اکنون در مسئله بحران انسانی کشتار هزاران زن وکودک غزه و اعدام بیمارانی که صهیونیست‌ها به زور از بیمارستان اخراج می‌کنند، سکوت توأم با رضایت و فاجعه‌بارتر اینکه برخی از آنها حمایت آشکار و علنی از صهیونیست‌ها را نیز در پیش گرفته‌اند؟! دیگر این رژیم جعلی چه باید بکند تا مدعيان حقوق بشر مسیر مخالفت با آن را در پیش بگیرند؟
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    27 1
    رژیم کودک‌کش اسرائیل شاخص‌ترین محصول تمدن غرب است. محصول و ماهیت تمدن غرب جز جنگ، قتل و غارت، خونریزی، نقض حقوق بشر و نقض آزادی‌های اساسی و نقض مردم‌سالاری نیست.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    31 1
    حضور صدها هزار نفری در کشورهای غربی در اجتماعات حمایت از غزه و اعتراض به کودک‌کشی وحشیانه رژیم ددمنش صهیونیستی را باید یکی از دستاوردهای طوفان‌الاقصی دانست که بصیرت مردم دنیا را بالا برد‌. برای اولین‌بار در این کشورها صدای مرگ بر اسرائیل شنیده شد و قطعا این رویداد در آینده نقش مهمی در برابر خیانت‌های سران کشورهایشان ایفا خواهد کرد.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    29 1
    چند سال قبل اصلاح‌طلبان با تبلیغات مسموم خود می‌گفتند اگر این دولت (رئیسی) سر کار بیاید ایران دچار انزوای جهانی خواهد شد. در حالی که ایران در این دوره با عضویت در پیمان‌های‌ شانگهای و بریکس و گسترش همکاری‌های منطقه‌ای نشان داد انزوای واقعی بیراهه التماس بی‌ثمر به غربی‌ها و محروم کردن کشور از مزایای دیپلماسی فعال ارتباط با دیگر کشورهای جهان بوده است‌. گذشته از این‌، دو سال از عمر دولت آقای رئیسی بیشتر نگذشته است خدا وکیلی الان ایران منزوی شده است یا آمریکا؟
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    21 2
    به صراحت می‌گویم یک عمر درباره قدرت نظامی اسرائیل فریب خورده بودم تا اینکه مجاهدان القسام به همه دنیا، حجم توان ارتش اسرائیل را نشان دادند. با حسرت باید بگویم که نمی‌دانم چگونه ۷۵سال ما در اشغال این ارتش ضعیف بودیم. ممنونم از مقاومت که خیلی از چیزها را ثابت کرد. اینها را ژنرال فایز الدویری کارشناس نظامی الجزیره قطر بیان کرده است. وقتی گفته می‌شود پیروزی حماس در عملیات طوفان‌الاقصی یک پیروزی راهبردی است و نقطه عطف محسوب می‌شود یعنی همین. رژیم صهیونیستی اگر چه چند روز هم دست و پا بزند ولی کار این رژیم واقعا تمام است.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    24 2
    بمب‌های فسفری که اسرائیل کودک‌کش با 14و نیم میلیارد دلار آمریکا و حمایت آلمان و فرانسه و انگلیس روی سرکودکان و زنان مظلوم غزه می‌ریزد‌، استخوان‌هایشان را با حرارت 800 درجه می‌سوزاند. ولی این جانیان بدانند که آن‌ کودکان معصوم به خداوند قهار پناهنده شده‌اند و قطعا خداوند قهار بهترین انتقام گیرنده است.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    22 1
    سکوت دولت‌های غربی در برابر جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل ثابت کرد در لیبرال دموکراسی غرب، نگاه نژادپرستانه و منافع سیاسی و استکباری تعیین‌کننده رفتارهای جهانی است.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    26 2
    مهم‌ترین ضربه‌ای که دولت آقای روحانی به کشور زد این بود که به دنیا گفتند ما نمی‌توانیم و باید کدخدایی آمریکا را بپذیریم. این نگاه بزرگ‌ترین ظلم به کشور و مردم ایران بود. ضررهای دلاری و ریالی قابل جبران است اما چیزی که به آسانی قابل جبران نیست این است که به بچه‌ها و جوان‌های ما القاء کنند راه نجات کشور فقط این است که دنباله‌رو غربی‌ها باشیم.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    25 1
    یک عده ساده‌اندیش با نگاه سطحی و مادی ادعا می‌کنند غزه شکست خورده است. اما جریان حق بر اساس آموزه‌های قرآنی معتقد است ملت مجاهد غزه به خاطر رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌های خود به زودی به پیروزی عظیمی دست خواهد یافت. ما جریان حق صاحب داریم و اگر در هر کاری، یک رابطه قلبی با خدا برقرار کنیم عنایت الهی شامل حال ما می شود و بدون شک موفق و پیروز میدان خواهیم بود.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    24 1
    آقای کوروش زارعی بازیگر سینما و تلویزیون حرف حقی را درباره ساکتین امروز غزه در برنامه به افق فلسطین گفتند‌: خیلی‌ها در مورد یک حیوان‌آزاری پیام می‌دهند ولی در قبال جنایت جنگی صهیونیست‌ها در غزه، هیچ واکنشی نداشتند شاید برخی نگران گذرنامه‌ و سفرهایشان به اروپا و آمریکا هستند که همچنان سکوت کرده‌اند! از این هنرمند حقیقی تقدیر و تشکر می‌کنم.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    19 1
    فریاد 54سال قبل شهید مطهری در‌باره قضیه فلسطین را مکرر بشنویم: اگر پیغمبر اسلام زنده بود، امروز چه می‌کرد؟ درباره چه مسئله‌ای می‌اندیشید؟ و الله و بالله قسم می‌خورم که پیغمبر اکرم‌(ص) در قبر مقدسش امروز از یهود می‌لرزد. این یک مسئله دو دوتا چهارتاست. اگر کسی نگوید گناه کرده است. آیه 165 سوره اعراف «فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُكِّرُوا بِهِ أَنجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ لسُّوءِ» سكوت در برابر فسق و فساد و عدم قطع رابطه با ستمگران، اشتراك با ظالمين در عذاب است. قضیه فلسطین مربوط به دولتی از دولت‌های اسلامی هم نیست.مربوط به یک ملت است.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    26 1
    ‏رژیم کودک‌کش یک عمر پول خرج کرد که با رسانه‌ها افکار مردم دنیا را کنترل کند و جای راست و دروغ را عوض کند ولی قدرت ایمان مردم فلسطین، طوری دنیا را تکان داد که هر ساعت شاهد لگدمال شدن اعتبار پوشالی این ظالمان هستیم.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    25 1
    در غزه مظلوم چقدر کودکان معصومی که هنوز چشم بر جهان نگشوده‌اند گواهی شهادت برایشان صادر می‌شود. خداوند بر عذاب این کودک‌کش‌ها لحظه به لحظه بیفزاید. تشکیل دو دولت فلسطینی و صهیونیستی خیانت و همراهی با جنایت صهیونیست‌هاست و نباید به هیچ‌وجه ملت فلسطین زیر بار این ننگ بروند.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 1
    سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳/ اذعان آمریکا به کشته شدن ۵ نظامی خود در نوار غزه/ نیروهای آمریکایی در غزه چه غلطی می کنند؟
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    22 1
    توقیف کشتی اسرائیلی، هشدار قاطع یمن نسبت به تبعات تداوم جنگ غزه بود تا توقف کامل جنگ به حمله‌ به عمق اسرائیل ادامه می‌دهیم.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    32 2
    تا زمان نابودی اسرائیل به جنگ ادامه می دهیم
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    23 0
    ببینید | درگیری پلیس آمریکا با تجمع معترضان خواستار آتش بس در غزه/ آمریکا و صهیونیست ها چاره ای جز توقف جنگ ندارند.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    27 0
    75 سال که اسرائیل نتوانسته است تفکر مبارزه با اشغالگری و روحیه مقاومت در برابر ظلم و اشغالگری را از بین ببرد و بعید می دانم 75 سال دیگر هم بتواند. آیا اسرائیل می تواند جنگ در غزه را تا 75 سال آینده ادامه دهد؟
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    27 0
    بمباران بیمارستان‌های غزه بی‌اعتنایی به تمامی اصول انسانی است آمریکا نقض بین‌المللی از سوی تل‌آویو در غزه را انکار می‌کند در مورد جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه و نقض قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم سکوت کرد. که آیا رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن بیمارستان‌های غزه جهت از بین بردن نیروهای حماس قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته و مرتکب جنایت می‌شود یا خیر طفره رفت. حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان سفای غزه یک «جنایت» بود پاسخ دهد. الشفا بزرگ‌ترین بیمارستان غزه است که چندین غیرنظامی در طول جنگ به آن پناه بردند و از همه آنها باید محافظت شود. این در حالی است که صدها بیمار از جمله 31 نوزاد نارس تحت تاثیر حملات گسترده اسرائیل به الشفا مجبور به تخلیه بیمارستان شدند. رسانه های دولتی مصر نیز از انتقال 28 تن از این نوزادان به داخل بیمارستان‌های این کشور خبر دادندکه سازمان های اطلاعاتی آمریکا متوجه شده‌اند که حماس از بیمارستان الشفا برای اهداف نظامی خود استفاده کرده است و این بیمارستان در اصل یکی از مراکز فرماندهی جهت برنامه ریزی برای حمله به اسرائیل بوده است.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    29 0
    حمله اسرائیل به غزه تلفات بی‌سابقه خبرنگاران را رقم زد از ۱۵ مهر که حماس حمله بی‌سابقه خود را علیه اسرائیل آغاز و اسرائیل اعلان جنگ کرد خبرنگاران با تلفات شدیدی روبرو...
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    26 0
    توقیف کشتی اسرائیلی ضربه‌ای سهمگین بر پیکره اقتصادی رژیم صهیونیستی است