در گروه D، در یک نتیجه عجیب، عمان که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ بر عهده دارد، مغلوب قرقیزستان شد

تیم ملی قطر

هفته دوم رقابت‎‌های مرحله گروهی انتخابی جام‌جهانی۲۰۲۶ در منطقه آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد.

در گروه D، در یک نتیجه عجیب، عمان که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ بر عهده دارد، یک بر صفر مغلوب قرقیزستان شد. در دیگر بازی این گروه هم مالزی یک بر صفر برابر چین‌تایپه به پیروزی رسیده بود.

در این گروه مالزی با دو برد از دو بازی و کسب ۶ امتیاز صدرنشین است، عمان و قرقیزستان با ۳ امتیاز و چین تایپه بدون امتیاز در رده‌های دوم، سوم و چهارم قرار دارند.

در بازی‎‌های گروه A، قطر ۳ بر صفر هند را شکست داد و در دیگر بازی این گروه، از ساعت ۲۰:۳۰، افغانستان و کویت به مصاف هم رفته اند. در این گروه قطر با ۶ امتیاز صدرنشین است و هند با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد و کویت و افغانستان هم با یک بازی کمتر بدون امتیاز هستند.

در بازی‌های گروه I هم استرالیا یک بر صفر فلسطین را شکست داد. در اولین دیدار این گروه هم بنگلادش و لبنان به تساوی یک بر یک رسیده بودند.

در جدول این گروه در پایان هفته دوم، استرالیا با ۶ امتیاز، لبنان با ۲ امتیاز، فلسطین و بنگلادش هم با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

کد خبر 809536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    اشتباه اول رو مدافع چپ تیم ملی نوجوانان انجام داد که شل جنبید و میتونست با تلاش زودتر از اون به توپ برسه یا لااقل تکل بره و یا اقلا با رفتن تو پاش برای وینگر مراکش مزاحمت ایجاد کنه ولی این کار رو نکرد هیچ بلکه برعکس به سمت دروازه خودی متمایل شد و عقب نشست و به وینگر حریف فرست داد که با خیال آسوده ارسالش رو انجام بده و توپ رو گل کنند ، اشتباه دوم رو پنالتی زن با چیپ بی موقع انجام داد و اشتباه سوم هم نداشتن یک دروازه بان مخصوص پنالتی بصورت حرفه ای بود چون شکوری نشون داد هرچقدر دروازه بان خوبی هست همونقدر پنالتیگیر بدییه و اشتباه سوم نداشتن پنالتی زن حرفه ای بود و مشخص بود این بچه ها برای پنالتی زدن بسیار بسیار ضعیفند - دست عبدی در داشتن دروازه بان مخصوص پنالتی و چند بازیکن مخصوص پنالتی زن کاملا بسته بود .