امیر آشتیانی گفت: حضور آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در منطقه، عکس العمل تمامی منطقه از جمله محور مقاومت را به دنبال خواهد داشت و توصیه می‌کنم این کشورهای بیگانه منطقه را ترک کنند و به دنبال ایجاد تنش نباشند.

سرتيپ آشتياني

به گزارش همشهری آنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به فشارهای گسترده از سوی کشورهای مختلف در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی به رژیم صهیونیستی و حامیانش گفت: مردم منطقه شاهد خواهند بود که این رژیم غاصب و کودک کش کاملاً سرنگون می شود و امنیت واقعی به منطقه ما بر می‌گردد.

آشتیانی درباره جنگ غزه، اظهار کرد: وقتی عملیات طوفان الاقصی شروع شد، رژیم صهیونیستی در همه حوزه‌ها غافلگیر شد و کاملاً در ورطه سقوط قرار گرفت و این یعنی یک «شکست سنگین».

وی ادامه داد: این عملیات باعث شد که رسماً این رژیم منحوس در ابعاد مختلف از جمله سیاسی و نظامی و سایر حوزه‌ها دچار فروپاشی شود و آمریکایی‌ها به شکل جدی احساس خطر کنند که این رژیم به طور کامل در حال ساقط شدن است لذا به حمایت از این رژیم اقدام کردند و برخی از کشورهای اروپایی نیز آنها را در این راه همراهی کردند.

آشتیانی با بیان اینکه این منطقه به دلیل عبور خطوط انتقال انرژی محیطی بسیار مهم، استراتژیک و حساس است، گفت: حضور آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در منطقه، عکس العمل تمامی منطقه از جمله محور مقاومت را به دنبال خواهد داشت و توصیه می‌کنم این کشورهای بیگانه منطقه را ترک کنند و به دنبال ایجاد تنش نباشند.

وی با اشاره به اشتباهات راهبردی و خطاهای محاسباتی آمریکا به خصوص در منطقه افزود: برای تمام دنیا اثبات شده است که رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایتکار است و بزرگترین اشتباه آمریکا نیز حمایت از این رژیم کودک کش است و باید بدانند حتماً هزینه این همه جنایت را پرداخت خواهند کرد.

کد خبر 810444
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • بابائی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 3
    شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵/ آمریکا رسما از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا رسما از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 4
    شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳/ حضور نیروهای آمریکا، اروپا و ترکیه در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی و هم نیروهای انگلیسی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند?
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 3
    شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱/ هواپیماهای ائتلاف آمریکا 6 بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند جنگنده‌ها و پهپادهای ائتلاف آمریکا طی 24 ساعت گذشته 6 بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند. ائتلاف آمریکا همچنان از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت و پشتیبانی می کند. آمریکا جنایتکار و اروپا حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان هستند. صهیونیست‌ها در اصل سرباز آمریکا هستند. تروریست‌ها در اصل سرباز آمریکا و اروپا هستند. مقامات جنایتکار رژیم اسرائیل و آمریکا باید محاکمه شوند.
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 5
    فلسطینی‌ها امنیت نداشته باشند، «اسرائیل» هم روی امنیت را نخواهد دید مردم غزه درس فراموش نشدنی به دشمن صهیونیستی دادند.
  • RU ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    4 2
    چرا آنموقع که نخست وزیر عراق آمد پیام بلینکن را داد وزیر دفاع هشدار نداد حالا که آتش بس شد...
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    2 2
    جو بایدن جنایتکار هیچ احترامی برای فلسطین، غزه، لنبان، سوریه، عراق، یمن و منطقه قائل نیست.
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 1
    مرگ بر آمریکای جنایتکار و فرزند نامشروع حاصل از اذنابش رژیم صهیونیستی